S: Dual Shiftlight
Redaktør: Moderatorer
-
HenrikGM
- Moderator
- Kontakt:
Jeg skrev til Kristian at jeg ikke delte diagrammerne ud. Jeg vil ikke have diagrammerne i omløb. Jeg tjener kun meget beskedent på dem, og hvis de genererer bare nogle få emails om "hvorfor virker dit lort ikke" fordi nogen har samlet det forkert, kan det hurtigt blive nemmere at dele færdige shiftlights ud til højre og venstre. Får pt over 80 mails om dagen, så jeg er ikke så motiveret for at få en stak mere omkring noget jeg i forvejen kun tjener ganske lidt på. Det håber jeg du forstår.
-
Yugo Turbo
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Veksø Sjælland
narurligvis, ville dog heller ikke dele det ud og tør godt love at jeg ville samle det rigtigt... har lavet elektronik næsten før jeg ku løbe. min far er elektronik ingeniør og sidder i udviklingen på Brüel & Kjær, så jeg er kapabel for at sætte det sammen, ville dog også kun ha diagrammet stumperne har jeg. vi ku jo aftale en pris og at jeg på tro og love ikke deler det ud... men forstår godt hvis du ikke er frisk på ideen. 
Brap brap brap...

-
mh
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Rønnede/Holbæk
HenrikGM skrev:mail afsendt til Kristian
sender du ikke ooogså lige en til moi med et billede af dyret så jeg kan se hende og selvfølgeligt los prisos
Ikke at kunne eller gide gennemlæse regler fritager ikke folk fra at skulle overholde dem om de bliver opdaget eller ej...
Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...
www.RavenZ.dk
Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...
www.RavenZ.dk
-
HenrikGM
- Moderator
- Kontakt:
-
Christian Trab
Hej HenrikGM
Jeg er i gang med at kigge efter shiftlight til min mc og er lige faldet over dit indlæg. Jeg er meget interesseret i det system du sælger, hvis ikke jeg er for sent på den, kan du så ikke smide en mail til mig?
christiantrab@adslhome.dk
Det er måske værd at bemærke at cyklen har 4 tændspoler og kører med wasted spark princip og den har digital tænding fra http://www.dynaonline.com/english/cruiser_dyna3000.htm
Men det skulle vel sagtens kunne arbejde sammen går jeg ud fra, det vil selvfølgelig betyde at boksen kun får halvt så mange tændingsimpulser fra en enkelt spole, sammenlignet med en "almindelig" firecylindret, men det ligger vel stadig indenfor justeringsområdet. Shift points vil være i området omkring 9000 o/min.
Mvh.
Christian
Jeg er i gang med at kigge efter shiftlight til min mc og er lige faldet over dit indlæg. Jeg er meget interesseret i det system du sælger, hvis ikke jeg er for sent på den, kan du så ikke smide en mail til mig?
christiantrab@adslhome.dk
Det er måske værd at bemærke at cyklen har 4 tændspoler og kører med wasted spark princip og den har digital tænding fra http://www.dynaonline.com/english/cruiser_dyna3000.htm
Men det skulle vel sagtens kunne arbejde sammen går jeg ud fra, det vil selvfølgelig betyde at boksen kun får halvt så mange tændingsimpulser fra en enkelt spole, sammenlignet med en "almindelig" firecylindret, men det ligger vel stadig indenfor justeringsområdet. Shift points vil være i området omkring 9000 o/min.
Mvh.
Christian
-
mh
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Rønnede/Holbæk
henrikGM har du kun den ene eller laver du flere af dem???..... køber den gerne hvis du ikke har fået solgt den....
Ikke at kunne eller gide gennemlæse regler fritager ikke folk fra at skulle overholde dem om de bliver opdaget eller ej...
www.RavenZ.dk
www.RavenZ.dk
-
HenrikGM
- Moderator
- Kontakt:
Planen er at samle de sidste jeg har, så jeg har dem indtil der ikke er mere "på lager". (det lød da godt ikke?)
Mail mig direkte på dsl65684@vip.cybercity.dk, og skriv lige "shiftlight" i overskriften, så drukner mailen ikke i spam....
Mail mig direkte på dsl65684@vip.cybercity.dk, og skriv lige "shiftlight" i overskriften, så drukner mailen ikke i spam....
-
HenrikGM
- Moderator
- Kontakt:
-
lqs
- Mester Medlem