Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 23 jul 2025, 15:21

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 32 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Moderator

Jeg skrev til Kristian at jeg ikke delte diagrammerne ud. Jeg vil ikke have diagrammerne i omløb. Jeg tjener kun meget beskedent på dem, og hvis de genererer bare nogle få emails om "hvorfor virker dit lort ikke" fordi nogen har samlet det forkert, kan det hurtigt blive nemmere at dele færdige shiftlights ud til højre og venstre. Får pt over 80 mails om dagen, så jeg er ikke så motiveret for at få en stak mere omkring noget jeg i forvejen kun tjener ganske lidt på. Det håber jeg du forstår.

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Mester Medlem

Geografisk sted: Veksø Sjælland
narurligvis, ville dog heller ikke dele det ud og tør godt love at jeg ville samle det rigtigt... har lavet elektronik næsten før jeg ku løbe. min far er elektronik ingeniør og sidder i udviklingen på Brüel & Kjær, så jeg er kapabel for at sætte det sammen, ville dog også kun ha diagrammet stumperne har jeg. vi ku jo aftale en pris og at jeg på tro og love ikke deler det ud... men forstår godt hvis du ikke er frisk på ideen. :?

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Rønnede/Holbæk
HenrikGM skrev:
mail afsendt til Kristian

sender du ikke ooogså lige en til moi med et billede af dyret så jeg kan se hende og selvfølgeligt los prisos :wink:

Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...

www.RavenZ.dk

Titel:
Moderator

:-)

Læs lige indlæg nummer 6, og se billedet.

Titel:
Hej HenrikGM

Jeg er i gang med at kigge efter shiftlight til min mc og er lige faldet over dit indlæg. Jeg er meget interesseret i det system du sælger, hvis ikke jeg er for sent på den, kan du så ikke smide en mail til mig?
christiantrab@adslhome.dk

Det er måske værd at bemærke at cyklen har 4 tændspoler og kører med wasted spark princip og den har digital tænding fra http://www.dynaonline.com/english/cruiser_dyna3000.htm
Men det skulle vel sagtens kunne arbejde sammen går jeg ud fra, det vil selvfølgelig betyde at boksen kun får halvt så mange tændingsimpulser fra en enkelt spole, sammenlignet med en "almindelig" firecylindret, men det ligger vel stadig indenfor justeringsområdet. Shift points vil være i området omkring 9000 o/min.

Mvh.
Christian

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Rønnede/Holbæk
henrikGM har du kun den ene eller laver du flere af dem???..... køber den gerne hvis du ikke har fået solgt den....

Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...

www.RavenZ.dk

Titel:
Moderator

Planen er at samle de sidste jeg har, så jeg har dem indtil der ikke er mere "på lager". (det lød da godt ikke?) :-)

Mail mig direkte på dsl65684@vip.cybercity.dk, og skriv lige "shiftlight" i overskriften, så drukner mailen ikke i spam....

Titel: shift light
hey henrik, skal bruge shift light og dit tlf.nr!!!! :shock:

Titel:
Moderator

davs.
Du kan jo ringe 20445144....:-)

Titel:
Mester Medlem

den der mc der er skrevet om tidligere i denne tråd. er den 8 cyl. ? eller hvorfor kører den wastetspark? vristspark!? jeg forstår bare ikke hvorfor den har 4 tændspoler. 2 tændrør per. cyl.? vh. søren ps. shiftlight ved Summit 49,50 dollars komplet!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 32 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste

Alle tider er UTC + 1 time