Citat:
Enig, FORUMMET er åbent for alle.
Ja, nemmerlig...

.
Citat:
Men normalt i forums, så er folks annoncer hellige.
Nahh, en annonce skal jo fx ikke laves om til en auktion, ved at andre underbyder med en tilsvarende vare i samme tråd, men er der så egentlig mere i det??(Nu får jeg nok på puklen....

)
Citat:
Man ringer jo ikke alle folk i den blå avis op for at fortælle dem at deres skidt er set billigere hos den lokale marskandiser, groft sagt.
Ja, den var grov...
Omtalte web-butik er vel ikke lige at sammenligne med en marskendiser, og for mig at se, henvendte Mads sig IKKE kun til sælger, men ligeså meget til potentielle købere med et signal om, at det her er at smide indtil flere kroner ud af vinduet!!
Interesserede kan så selv undersøge linket, og derefter spørge sælger.
Jeg har fornylig selv haft noget specielt til salg herinde, og hvis nogen havde links til bedre priser på en tilsvarende vare, ville jeg da tage det i stiv arm.
Jeg ville nødig stå i en situation, hvor jeg bagefter kunne blive beskyldt for at snyde køber!!

Citat:
Det vil jo være stort set ligegyldigt hvilken vare der var tale om, så vil der stortset ALTID være nogen der kan finde den billigere. Ergo vil handelsannoncer egentligt være spild af tid.
Nu er der altså tale om en BRUGT sag, hvor en (tilsyneladende) tilsvarende NY med
1 års garanti (iflg websitet) er BILLIGERE!!
Min egen holdning er kort og godt, at folk skal holde deres EGNE varer ude af en sælgertråd, men at der derudover er "frit slag" for holdninger, priser, links, spørgsmål osv.
Hvis folk vil sælge noget, må de også kunne stå inde for prisen!
Venlig hilsen Lars