tobias skrev:
det er fordi den skal bruges til et turbo projekt..så er det bedst med en trykkarburator..
mvh tobias
Lad mig stille et sprørgmål hvad er forskellen på en tryk karburator, og en suge karburator, ud over forskellen på dysestørrelserne.
Faktisk kun at svømmerhusets udluftning er koblet til røret fra turboen, således at der er et konstant tryk i karburatoren., og dermed ens trykfald over dysen uanset tryk.
Den eneste forskel på en suge karb og en trykkarb til en volvo er nålens slibning, og dysestørrelsen,
Hvis du monterer en karburator der er beregnet til en 2,3 l motor på en 1,2 l så ber du bare om alverdens kørbarheds problemer, ved alm kørsel.
Læs moment tab.
MVH
Morten
_________________
Gammel VOLVO med turbo Megasquirt and spark ekstra. flytter de små 2 ton bil rigtigt fornuftigt
Nu med Ny motor.
http://www.powerforum.dk/viewtopic.php?t=11806
http://www.volvo200klub.dk/index.html