Saab-Daniel skrev:
Undrer mig de kan skrive, at der ikke ydes nogen form for garanti på en kugleleje-turbo, på turbodk's hjemmeside...
Et nyt produkt, uanset hvad det er, skal leveres med 6 månedes garanti, efterfulgt af 18 månedes reklamtionsret...
Daniel.
Det kan de egentligt ikke håndhæve, men folk forstår det bedre på den måde.
Jeg vil tro at 99% af de reklamationer de får ind på turboladere skyldes at folk nosser rundt i det med de turboladere, og får alverdens ting og sager ind i turboen. Svejse perler fra sprøjt, slibe støv, sand, pakningsrester fra flydende pakninger, etc. etc.
De skriver det fordi de er trætte af at høre på folks brok over "den holdt ikke, bu huhu", og det altid viser sig at lejerne har ædt noget, eller at noget har været igennem turboen.
Scanturbo har da sagt direkte til mig, at de nok skal dække HVIS der er tale om en fejl i produktet. De dækker SELVFØLGELIGT IKKE hvis/når det lykkes folk at smadre den selv.
Hvis du kører din nye bil i havnen med vilje så får du nok ikke importøren til at dække den under garanti, vel

Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!