Ok svar på spørgsmålene fra en ende af:
1) Den er med en 32/36mm register karburator og der står ikke Volvo på ventildækslet i hvert fald. Kunne ikke finde noget nummer, men har lavert ny tråd "Skrot Volvo billeder", hvor der er vedhæftet et billede af toppen... Og den har vidst kørt ca 200.000 km (derudaf 3 manøvreprøveløb, dog max 6300 rpm)
2) Ja vil gerne sælge hele slæden, men den er nok svær at syne, dels pga. rust i paneler og dels fordi jeg har sænket den ved at svejse laskerne til bladfjedrene bagved fast til vangerne for at holde den nede i højde og gøre den stiv bagi

.
Og den skulle have været synet for et godt stykke tid siden, så pladerne ville heller ikke følge med (not up for debate) (Volvoen ville dog kunne transporteres til din hjemmeadresse såfremt det er i stor kbh området)

.
Den hele kan købet for 2.000kr (men man skal være hurtig for at nå det inden jeg skrotter den...) - se billede af bilen i den nye tråd "Skrot Volvo billeder" (kunne ikke finde ud af at lægge dem ind her

)
3) Den står i Søborg nær kbh og mit nummer er 28154858, men jeg har timer i morgen (onsdag) fra 8.00 til 17.00, men skriv meget gerne SMS hvis noget af det har interesse.
Mvh Casper Frimodt