Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 21 maj 2025, 00:31

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Som sagt, min 1,7 Volvo 340 '87 skal skrottes inden torsdag 9.sep, så hvis du mangler noget kan du købe det til yderst rimelige pris :D

Mvh Casper

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Moderator

Hvilken motor?
Karb, eller sprøjt?

Nummer på topstykket?

Kmtal?

Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!

Titel:
Mester Medlem

er du nu blevet til det FRANSKE HENRIK??MVH. søren

Titel:
Moderator

lqs skrev:
er du nu blevet til det FRANSKE HENRIK??MVH. søren

hehe......det kunne du lide at vide hva??

Nej, der _KAN_ sidde et par spændende stumper på den bil, omend jeg tvivler. Volvo har bygget 1,7eren med en lille version af en B200, og den har 530 evt 531 toppen. Den er bare temmeligt sjælden, og jeg tvivler stærkt på det er volvos egen maskine der ligger i den, men hvis det er, så kan jeg godt abstahere fra at alt det udenom er noget fransk skrammel. :)

Så et nummer på topstykket, eller blot infoem om der står "VOLVO" med store typer tværs over toppen ville jo kunne afklare om det er noget for mig, eller ej. ;-)

Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!

Titel:
Nyt Medlem

Vil du sælge hele bilen?

Titel:
Casper har du et tlf.nr? Hvor står den i landet?

Titel:
Ok svar på spørgsmålene fra en ende af:

1) Den er med en 32/36mm register karburator og der står ikke Volvo på ventildækslet i hvert fald. Kunne ikke finde noget nummer, men har lavert ny tråd "Skrot Volvo billeder", hvor der er vedhæftet et billede af toppen... Og den har vidst kørt ca 200.000 km (derudaf 3 manøvreprøveløb, dog max 6300 rpm)

2) Ja vil gerne sælge hele slæden, men den er nok svær at syne, dels pga. rust i paneler og dels fordi jeg har sænket den ved at svejse laskerne til bladfjedrene bagved fast til vangerne for at holde den nede i højde og gøre den stiv bagi :D.
Og den skulle have været synet for et godt stykke tid siden, så pladerne ville heller ikke følge med (not up for debate) (Volvoen ville dog kunne transporteres til din hjemmeadresse såfremt det er i stor kbh området) :).

Den hele kan købet for 2.000kr (men man skal være hurtig for at nå det inden jeg skrotter den...) - se billede af bilen i den nye tråd "Skrot Volvo billeder" (kunne ikke finde ud af at lægge dem ind her :? )

3) Den står i Søborg nær kbh og mit nummer er 28154858, men jeg har timer i morgen (onsdag) fra 8.00 til 17.00, men skriv meget gerne SMS hvis noget af det har interesse.

Mvh Casper Frimodt :D

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time