Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 11 maj 2025, 01:30

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3
Forfatter besked
 Titel:
Mester Medlem

Fluen skrev:
har 5 gamle biler og et par stykker af dem skal restureres inden for nogle år og det er med til at sige jeg skal have noget bedre at svejse med.
er meget til at holde mig til Migatronic men vil da prøve at se o jeg kan finde noget brugt når i anbefaler det.

det som i snakker om i de sidste indlæg ESAB LDA 150 er det noget som i selv kunne finde på at købe i forhold til et Migatronic

Det er et rigtig godt svejseværk, men det er også en tung satan :| og er bedst som stationær ved filebænken.

Jeg ville nok gå efter noget i 2-250AMP klassen, de er mere brugelige til dit brug

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Mester Medlem

Geografisk sted: Nær Roskilde
Med den plads jeg (ikke) har, så ville jeg nok ikke... simpelthen fordi jeg ikke har plads til det i højden (mit værk står under filebænken, og der er andre maskiner, reoler osv. andre steder i værkstedet).
Ellers ville det ikke genere mig en millimeter... dog ville jeg nok lige give et kald til et sted der servicerer maskiner og høre om de ville give en pris på et service, og om de i det hele taget kan skaffe stumper til det.
Et enkelt service vil række LANGT (mange år) til hobbybrug hvis der ellers ikke decideret går noget i stykker. På den måde får du mange års svejseværk for få penge.

Det er 100% at det ESAB LDA svejser bedre end den Migatronic hos HN... (og jeg har selv et lignende Migatronic - bare ca. 20 år gammelt).

Billede
Golf GTi 16V til rally

Titel:
Mester Medlem

Geografisk sted: Nær Roskilde
Der er et brugt 180A Migatronic til salg på http://www.rallyinfo.dk til 1500,-

Billede
Golf GTi 16V til rally

Titel:
Medlem

har brugt lidt tid på nettet og fundet flere ESAB LDA 150 til salg enkelte ESAB LDA 200.
har nogle af jer prøvet ESAB LDA 200.

er blivet opsat på at prøve et andet mærke køber en gammel ESAB LDA og sender den til servise.
vil bare høre om jeres affaringer med 200 modellen i forhold til 150. ESAB LDA 200 er lidt dyre men ik meget

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3

Alle tider er UTC + 1 time