svejseværk - hvilket anbefales

Her snakkes om alt

Redaktør: Moderatorer

besked
Forfatter
m power
Mester Medlem

#21 Indlæg af m power »

Fluen skrev:har 5 gamle biler og et par stykker af dem skal restureres inden for nogle år og det er med til at sige jeg skal have noget bedre at svejse med.
er meget til at holde mig til Migatronic men vil da prøve at se o jeg kan finde noget brugt når i anbefaler det.

det som i snakker om i de sidste indlæg ESAB LDA 150 er det noget som i selv kunne finde på at købe i forhold til et Migatronic

Det er et rigtig godt svejseværk, men det er også en tung satan :| og er bedst som stationær ved filebænken.

Jeg ville nok gå efter noget i 2-250AMP klassen, de er mere brugelige til dit brug
Wildert
Mester Medlem
Geografisk sted: Nær Roskilde
Kontakt:

#22 Indlæg af Wildert »

Med den plads jeg (ikke) har, så ville jeg nok ikke... simpelthen fordi jeg ikke har plads til det i højden (mit værk står under filebænken, og der er andre maskiner, reoler osv. andre steder i værkstedet).
Ellers ville det ikke genere mig en millimeter... dog ville jeg nok lige give et kald til et sted der servicerer maskiner og høre om de ville give en pris på et service, og om de i det hele taget kan skaffe stumper til det.
Et enkelt service vil række LANGT (mange år) til hobbybrug hvis der ellers ikke decideret går noget i stykker. På den måde får du mange års svejseværk for få penge.

Det er 100% at det ESAB LDA svejser bedre end den Migatronic hos HN... (og jeg har selv et lignende Migatronic - bare ca. 20 år gammelt).
Mvh.
Brian Klausen

Billede
Golf GTi 16V til rally
Wildert
Mester Medlem
Geografisk sted: Nær Roskilde
Kontakt:

#23 Indlæg af Wildert »

Der er et brugt 180A Migatronic til salg på http://www.rallyinfo.dk til 1500,-
Mvh.
Brian Klausen

Billede
Golf GTi 16V til rally
Fluen
Medlem

#24 Indlæg af Fluen »

har brugt lidt tid på nettet og fundet flere ESAB LDA 150 til salg enkelte ESAB LDA 200.
har nogle af jer prøvet ESAB LDA 200.

er blivet opsat på at prøve et andet mærke køber en gammel ESAB LDA og sender den til servise.
vil bare høre om jeres affaringer med 200 modellen i forhold til 150. ESAB LDA 200 er lidt dyre men ik meget
Besvar