Transitfar skrev:
Citat:
fandme en lækker vogn ellers............
Ja, sådan en rover da er lækker.
Indtil man er blevet præsenteret for regninger for rep. af nedsmeltede stempler, smadrede gearkasser, defekte styrebokse, og andre småting, som er typisk for den model...

.
Ikke sikker på at den er så meget dårligere end, andre biler med 200 std. turbo hk på en 2l. alt kan misbruges. noget af grunden til at gearkassen begynder at beklage sig tidligere end normalt kunne jo være fordi den er udstyret med LSD, hvilket sørger for at effekten skal igennem begge hjul og ikke ud igennem det højre/venstre med hjulspin (bevares den kan da sagtens lav hjulspin på begge lakridser, det er bare ikke den hurtigste vej frem)
problemet med røveren er at folk ikke gider ofre pengene for at tune den, istedet pifter de bare wastegaten, og haløjsa hvor det går (såfremt du har mems1.6 og ikke mems1.9 fra de senere modeller efter ´96, da de har indbygget boost kontrol, prøv triket og du sider med panden mod forruden, det føles sgu som om man har lavet en katastrofe opbremsning)
herefter kan den på mems1.6 lave omkring 230 pålidelige hypper(afhængig af hvormeget brian der er i chauføren), men kan du ikke vente med at komme tilbage på værkstedet så pift den op til en 250hk'er (de er der, men ikke særligt længe)
hvis man gider ofre pengene, på smedet stempler styring dyser (evt hybrid T) så skulle den kunne levere "pålidelige" 250ponyer