Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 15 maj 2025, 18:58

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Jeg har et dobbelt shiftlight til salg. Et shiftlight er en box der registrerer omdrejningstallet og når det når en brugerdefineret værdi tænder to lamper i trin, afhængigt at hvad de er indstillet på.

Man sætter det til tændspolens ben1 eller hvor en evt omdrejningstæller får sit signal fra, plus og minus og så kører det.

På en 4 cylindret motor er det trinløst justerbart ihvertfald mellem 2000 og 7000rpm og formentligt en del mere.(min motor får ikke lov at tage flere rpms!)

Lamperne er to styks højeffektive LEDs der lyser ret kraftigt når skiftepunktet kommer. Farven kan vælges til blå, rød, grøn og hvid.

Prisen er 500dkr.

Vedhæftede filer:
shifhtlightfront.jpg
shifhtlightfront.jpg [ 60.92 KiB | Vist 1008 gange ]
Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

du kan få 250 kr

Prisen kan ikke forhandles.

Mester Medlem

Geografisk sted: Fyn
Hej..
Hvor i landet holder du til?
Kan det også fungere på motore med mere end 4cyl?

Det var mange penge for et par dioder når man kan kikke på sin omd. hvad er ny pris?

De er nye. :-) Det er noget han laver selv. !
Der er vel for en halvtresser i stumper. :-O

Der er for ca 110dkr i stumper, medmindre du køber 1000styk af hver, og så skal der stadigt laves printkort. Folk er helt frie til selv at bygge det samme hvis man synes det er for dyrt.

De er nye. De holder til i Herning.

Det kigger på pulsen fra tændingsanlægget, og da det er trinløst justerbart kan du helt selv vælge frekvensen, så der er intet ivejen for at det skulle virker på alle motorer med alm tændingsanlæg(CDI tænding på feks crossere ved jeg dog ikke om virker). Jeg har endnu ikke set et setup hvor det IKKE virkede.

Hvor tag man signalet fra hvis der ikke er omdrejningstæller i i forvejen og det er en indsprøjtning????

Fra tændspolen, fra pin 1 på spolen, eller fra den negative side af spolen. Ofte kan man finde signal til omdrejningstælleren i bilens originale ledningsnet og bruge det istedet for selv at trække en ledning, men det er jo et temperaments spørgsmål.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time