Jo lige præcis, det var mig, der døjede med en Skoda 130 en årgang
Efter skodaen kørte jeg:
* Renault 5 GT Turbo - bwdr (kun to løb - den styrede for dårligt + el.fejl)
* Volvo 340 - svejste laskerne til baghjulsophænget fast i karossen for at gøre den stivere og sænke den - det virkede, men den manglede motorkraft og skulle til sidst til syn=skrot. (nåede ca 3 løb)
* Opel Ascona B 2,0 - kørte fantastisk, men kunne ikke helt følge med da den manglede lidt hypper i forhold til vinderne (den havde 100), plus at jeg jo var/er lidt - eahm, sparsom - hvad nye dæk angår (kører oftest på dæk klunsede fra rundt om kring med begrænset grib

), plus at den skulle synes og var meget rustn, så den døde her i vinters, trods fantastiske køreegenskaber (du skulle se den gå sidelæns

stik mig evt din mail adr. så kan jeg sende et par pics...)
* Nu er jeg så på udkig efter noget BMW 323, Corolla cupe eller andet med baghjulstræk, heste i stalden og helst en sjat spær, måske det dog ender med noget Sierra 2,0 eller Manta...
Mht overstyring ved jeg godt, at en hård bagende/blød forende skaber overstyring, men da en forhjulstrækker altid overstyrer mere med sluppet gas end speederen nede, synes jeg ikke at det er til at opsætte dem til at drifte når speederen er nede, uden at de bliver helt vildt overstyrende, når man slipper gassen eller bremser ned