Staalanden skrev:
Er det noget man kan bruge på en alm sugemotor, eller kun til trykladning? Kører med en 150hk SR20De motor i min Primera.
Bruges den bare til at justere blandingen som man selv vil?
Kunne nok godt være interesseret hvis det noget der kan bruges på min motor. Skal ha bearbejdet toppen og ha andre knaster i
Sorry for den sene respons, jeg må have overset dit indlæg.
Der er monteringsvejledning til en SR20DE motor.
Airflow converteren monteres mellem airflowmeter (hotwire, kardon, flap, vakkum osv) og ecu'en - man indtaster nogle procent værdiet ved et givent antal omd. SAFC'en scrambler derefter signalet fra airflowmeter og sender det videre med de nye informationer til ecu'en. Den kan regulere +- 50%, vel at mærke at dine dyser og brændstof system kan føde de ekstra 50%
På min gamle Rx-7 hentede jeg lige knap 12 hk på standard ecu'en, men den er sgu også rigeligt fed fra fabrikken.
Man kan læse diverse korrektioner og andre aktuelle motoroplysninger i displayet når motoren kører, men det gør man selvfølgelig ikke i trafikken, vel
MVH
Kim K.