Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 18 jul 2025, 11:43

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

100 hk til din bil, kan monteres på alle biler med luftmængde måler. Gassen lukkes ud foran luftmængde måleren, og derved bliver bilens computer snydt til at tro at der kommer mere luft ind i systemet, og vil derfor lukke mere benzin ind. Der følger 3 dyser med 50hk 75hk og 100hk, disse tal er kun groft anslået! Uden flaske og flaskebeslag!!

2150,-

Fordele ved at købe uden flaske er at du alligevel ikke er i stand til at få fyldt en lattergas flaske i Danmark. En tom flaske kan købes for 1400,- Lattergas kan bla. købes hos Yara gas.

Senest rettet af quark 08 feb 2007, 05:51, rettet i alt 1 gang.

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Senior Medlem

Geografisk sted: sydjylland
quark skrev:
100 hk til din bil, kan monteres på alle biler med luftmængde måler. Gassen lukkes ud foran luftmængde måleren, og derved bliver bilens computer snydt til at tro at der kommer mere luft ind i systemet, og vil derfor lukke mere benzin ind. Der følger 3 dyser med 50hk 75hk og 100hk, disse tal er kun groft anslået! Uden flaske og flaskebeslag!!

2150,-

Fordele ved at købe uden flaske er at du alligevel ikke er i stand til at få fyldt en lattergas flaske i Danmark. En tom flaske kan købes for 1400,- Lattergas kan bla. købes hos Yara gas.

Det er ikke sådan jeg husker det..

Er der ikke noget med at N20 afgiver rigtig meget ilt - meget magert ved den løsning??

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tylstrup Nordjyland
bilens origiale system kan umuligt give benzin nok til 100kh ekstra. det er hvis en fuser den der.. og hvad er det for noget emd at lattergas flasker ikke kan fyldes i dk ?

Titel:
Senior Medlem

Geografisk sted: sydjylland
grydesvamp skrev:
bilens origiale system kan umuligt give benzin nok til 100kh ekstra. det er hvis en fuser den der.. og hvad er det for noget emd at lattergas flasker ikke kan fyldes i dk ?

min påstand er at det heller ikke ville give nok benz på den løsning hvis vi sagde 10-15hk.

ilt værdien i nos er alt for stor.

eller er det mig?

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tylstrup Nordjyland
gassen er ikke mit område men det lyder ikke helt ufornuftigt det der..

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Selvfølelig skal man opgradere sin benzin system hvis man skal kører 100 hk. Joh tråden der sidder i den MAF bliver kølet af gassen, derved tror den at der kommer mere luft. System er dog mere bevendt til store v8´ere.

Jeg var blevet fejlinformeret med hensyn til flasken. De kan godt fyldes op i DK, meeeen der er ikke mange steder der gør det, f.eks er der ingen steder på fyn hvor du kan få det fyldt op.

Køre med du med ms og har mulighed for at styre lattergas, så er det her system genialt og billigt som antilag system.

Titel:
Senior Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordvestjylland
Nu skal man ikke tro man bare kan montere tør n2o, uden at bruge mere end det, som er er til salg her. (Hvis det skal hold i længden)

Det er rigtig nok man blæser gassen ind før MAF´en, men man skal huske at lave en anordning der hæver benzintrykket ved aktivering af gassen. Ellers for man slet ikke brændstof nok.

Så skal man have det samme tryk på flasken under alle temperature. Det er ikke fedt at justere anlægget ind en vinter dag hvor trykket i flasken er 650psi når man så en sommer dag bruger det når der er 900psi, = for meget gas/ilt = brændt motor. Så der skal et varmetæppe til flasken med en trykkontakt til at styre trykket..

Og 100hk ekstra med tør gas kræver en pæn stor dyse, og en bil der virkelig kan smide ekstra brændstof ud af sine dyser. 25-50hk er mere sandsynligt, dog ikke sagt at 100hk ikke er muligt :tooth:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: midt. jyl.
:rock: :rock: sådan... :reading: jeg holder med ole... :rock:

:stop: gas er ikke "gør det selv" :damn: - jo, monter selv :tooth:

:arrow: FÅ DET GAMLE LORT AF EN MOTOR JUSTERET IND PÅ RULLER..., OG FÅ DET GJORT AF EN TUN-GURO MED HANG TIL HABIL CO%.. :hrmpf:

:gnaek: JA JA.. køb så ny kobling i næste uge.. :rock: :rock: HUSK at nyd SPARKET :lee: :lee: , så længe der er gas på flasken :twisted:

:!: :!: N2O købes i dk under navnet RACAL og fås som ejer flasker hos Hede Nilesen.. ca: 1400,- for flaske(stor) med gas :gnaek: 3-400,- for at bytte den til en FULD :gnaek:....

:idea: HUSK også at få den søde dame i gasbutiken til at bestille en x-tra palle med 6 kg´s flasker hjem :rock: :rock: :rock: - og spørg lige om de har åben LØRDAG :| DET er bare sur røv.. kl. 21.12 fredag aften nede på tanken, UDEN gas :damn: :damn: .

:tooth: HVIS der stadig er tryk på flasken mandag morgen :ha: , så skift det der er BRÆNDT eller SPRUNGET i luften :ha:

:stop: :stop:

ps.. gi et bud på mit gamle lort(foto)... 1 vådt + 1 tørt. + 3 HN flasker + mange dele/dyser.. :reading: :reading:

En golf 2 16v 212 Hk/ 304 Nm med 4 dyser.. :rock: :rock: :rock:
Mandag var = ny kobling... :gnaek: :gnaek: men den trak helt ok :tooth:

Vedhæftede filer:
Filkommentar: C:\Documents and Settings\Ejer\Skrivebord\100-0002_IMG.JPG
100-0002_IMG.JPG
100-0002_IMG.JPG [ 133.03 KiB | Vist 1506 gange ]

http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbr ... erID=75382

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Nogen der gider at slette de barnlige indlæg?

Det med tryk i flasken, så er man da vist ikke for smart hvis man ruller bilen med en minus temperatur på 30 grader i KABINEN!!

Ja et tæppe er godt men ikke en nødvendighed. Sørg for at der er omkring 30 grader i kabinen når man kører det ind, så får man ingen problemer med trykket, kun at effekten vil være lavere når trykket falder.

Som jeg skriver er det mest til v8 biler. De har ingen problemer med at sluge den smule gas.

Jeg kan sagtens skaffe dyser helt ned til 15hk. Jeg skal selv bruge en på 25hk til et anti lag system i min egen.

Prøv nu lige at holde det her forum seriøst, og da slet ikke prøve at sælge noget i en anden mands salgstråd.

En sidste ting, jeg har vist ingen steder skrevet at det var nemt??

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time