Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 26 jul 2025, 21:44

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Indlæg: 12 maj 2003, 15:01 
Lasse

Jeg har prøvet med 1.9 bar der går den aldeles for tyndt, blandingen er ok fed til 1.3-1.4 bar.

Du kan ikke regne med at hvis 300 ml er ok til 250 hk så er 600ml ok til 500hk, der bruges reelt meget benzin til køling og for at få blandingen til at forløbe langsomere ved høje ladetryk (over 1.5 bar på almindeligt benzin)

Endvidere skal jeg holde mig til ca 80% dutycycle på 465´erne da Saab´en feder blandingen op ved for høje forbrændingstryk, hvis jeg kører på 100% kan den ikke gøre dette, det måles med tændrørene under forbrændingen ved at fyre multiple sparks under forbrændingen og måle strømmen der er nødvendig.

Kan du skaffe store injectorerer ? pris ?


Clisse

Jeg har 3.8 bar benzintryk og en 1-1 regulator, jeg vil helst ikke have en progressiv pga. man ødelægger forstøvningen fra dysen ved for høje benzintryk, den rigtige måde er ved større dyser, det er jo heller ikke et problem med forringet tomgang når det er på et tilskudssystem.


Daniel

Det er en 91 9000 2.3 Turbo S


Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+
Top
  
 
Indlæg: 12 maj 2003, 15:44 
hk tal måske eller er det enfabrikshemmelighed....!:-)

allan


Top
  
 
Indlæg: 12 maj 2003, 17:49 
Nææ, men jeg ved det ikke, et gæt, nu ca. 330 med større dyser håber jeg på 400, men det er kun et gæt, lad nu være med at grine, den giver 220 standart ved 0.80 bar, det er så lavet følgende.

Turbo skiftet fra T25 til T3/T04 hybrid med 360 graders lejer.
Udst 3" med forrør
borttaget kat
dyser skiftet fra 346 til 465 ere
Portmatchet indsugning
Større trykrør
Borttaget spjældhusforvarmning
Special chip
600 nm. kobling fra Sachs racediv.
Udglattet støbekanter div. steder i indsugning.
70 gradres termostat.
HKS AIC tilskudsindsprøjt.


Top
  
 
Indlæg: 12 maj 2003, 18:08 
jeg har 1020ml dysser ved 3.7 bar det skulle måske være nok B-]
det er 0 280 150 ###
sådan nogen som der sider i din saab
prisen er 1134.- stk :-P :-P
Mvh Glen


Top
  
 
Indlæg: 12 maj 2003, 18:47 
Hej Glen

Det lyder ok, hvad er det for et fabrikat, link ?
Det er vel lavohms ?
Billeder ?

Torben


Top
  
 
Indlæg: 13 maj 2003, 10:07 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Indlæg: 142
Geografisk sted: Kbh
Hæver den slet ikke benzintrykket ved ladetryk, siden du siger du ikke vil have en progressiv regulator på.????????

_________________
Mvh
Claus


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 maj 2003, 15:22 
Heysa

Klart gør den det, men kun så det passer med 3.8 bar + benzintrykket.

En progressiv hæver det stigende.


Top
  
 
Indlæg: 13 maj 2003, 16:02 
Torben E er en Stor Nar som I ikke skal handle med !!!!!!!!B-] B-]


Top
  
 
Indlæg: 13 maj 2003, 16:33 
Det var da noget at en beskyldning, kan du gøre det bedre ?


Top
  
 
Indlæg: 13 maj 2003, 21:47 
Tænk, jeg har da altid oplevet ham som værende ganske flink. Er du helt sikker på hvem narren er?

Mvh
Henrik
240Turbo


Top
  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 54 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team