supramk2 skrev:
GT2871RS
Der er stadigt, så vidt jeg kan se, ikke en GT2871RS turbo på garrett's program.
det er enten en GT2871R
hvor man har valgt at købe det store 4 tommer inlet som er ekstra tilvalg, hvilket stadigt ikke gør den til en "RS" model, men leverandøren her hjemme er jo ikke dumme de ved godt at S'et i RS sælger
eller også er det en GT2876R som kun fås med det store 4 tommer inlet
det er stadigt ikke en RS'er men det kan da godt være at en af de danske importøre af garrett's turboer igen har valgt at omdøbe en turbo (det er ikke første gang) hvilket igen kun er med til at villede og ikke vejlede kunderne
S'et i garrett's turbo program er
ikke ensbetydende med at det er en bedre eller større turbo det er, ifølge garretts eget salgsmateriale for at kunne lave turboer der på den ene eller anden måde afviger fra deres program og så vidt jeg kan se har de kun gjort det en gang med deres disco potato aka GT2860R som blev til en RS'er og i dette tilfælde blev det en højre flowende turbo (større/ ændret turbine) på bekostning af lidt bund
du skriver det er en GT2871RS men hvad trim er turbinen ??
har du ikke lidt flere data på den
jeg kan, udfra dit billedet, fortælle dig at dit kompressorhus er med 4 tomme inlet
Hvis der står A/R .70 er der med 99% sandsynelighed tale om en GT2876R som importøren har omdøbt til en GT2871RS'er (den har 4 tomme inlet som standart)
Hvis der står A/R .50 så er det en GT2871R med det store 4 tommer inlet
Hvis din turbine (udstødningssiden) har et A/R på 0.64 er det en fin turbo til en 16V'er på 1600cc