møffe skrev:du kan kontakte NAaK trim. niels aage har gjort det før med MS.
Nu skrev jeg til fornuftige fornuftige penge...
Tror ikke det bliver billigt hvis den kommer derned. Planen var det skulle være lidt af en budgetbil...
Men kan da godt prøve at ringe og høre en pris. Den skal jo kun køres ind, det er det eneste jeg ikke selv kan
Hygge...
hold da kæft du har da mange penge når du køre i den lille potte.. det koster jo ikke alverden at tanke den.har du bestilt spjæld eller bruger du samme løsning som mig?
THE FUTURE OF MOTORSPOTRS IS NO LONGER MOVING FORWARDS IT`S GOING...SIDEWAYS
Finn Tolstrup Pedersen skrev:Hvis det kun er indkøring, kender jeg en der kan hjælpe dig, til fornuftig penge...
MVH Finn
Det ville ikke være dumt ... Hvor er det? og er det en jeg kan komme i kontakt med? Har lidt spørgsmål inden jeg begynder at sætte det hele til...
Og Møffe... Ja det bliver samme "opsætning" som din. Og den er IKKE billig at køre i nu he he... Det er ikke sådan at være underbetalt Fordmekaniker
Mvh Kasper
årr hold da op. jeg kan spørge benjamin fra salgsafdelingen hvad i får der nede.
har du købt en manifold? eller er det også en gør det selv. og er bilen blevet godkendt med sådan en motor eller er det hemligholdt til vi ser den live?
Finn Tolstrup Pedersen skrev:Hvis det kun er indkøring, kender jeg en der kan hjælpe dig, til fornuftig penge...
MVH Finn
Det ville ikke være dumt ... Hvor er det? og er det en jeg kan komme i kontakt med? Har lidt spørgsmål inden jeg begynder at sætte det hele til...
Og Møffe... Ja det bliver samme "opsætning" som din. Og den er IKKE billig at køre i nu he he... Det er ikke sådan at være underbetalt Fordmekaniker
Mvh Kasper
årr hold da op. jeg kan spørge benjamin fra salgsafdelingen hvad i får der nede.
har du købt en manifold? eller er det også en gør det selv. og er bilen blevet godkendt med sådan en motor eller er det hemligholdt til vi ser den live?
Har købt en manifold der skal laves lidt om så den passer... Vil du tro det bliver nødvendigt med et andet fuelrail og en benzintryksregulator? Den kommer til at lave omkring 180 hk regner jeg med... Havde håbet på jeg kunne bruge den der sidder på min motor nu. Den kan bare ikke justeres...
kan du ikke lige sende et billede af sådan en regulator. hvis den er magen til dem der sidder på en transit dohc så kan jeg måske hjælpe. ellers så kan det ske jeg kender noget der kan bruges som alternativ.