luftmassemåler!
Redaktør: Moderatorer
-
Pastoren
- Nyt Medlem
luftmassemåler!
Hej drenge!
Min kammerat gjorde mig opmærksom noget. Jeg har lige købt et KN typhoon luftfilter Kit, og han sagde jeg skulle finde ud af om min luftmasse måler kunne klare at få sådan et på, men hvordan finder jeg lige ud af det ? jeg køre en Seat leon 1,8 20VT.
Mvh Pastoren
Min kammerat gjorde mig opmærksom noget. Jeg har lige købt et KN typhoon luftfilter Kit, og han sagde jeg skulle finde ud af om min luftmasse måler kunne klare at få sådan et på, men hvordan finder jeg lige ud af det ? jeg køre en Seat leon 1,8 20VT.
Mvh Pastoren
- tonnilerche
- Senior Medlem
lmm
det han mener er at dit luftfilter skal være "tørt"..
nogle filtre er olievædet ( ægte kn fx ), og det i længden kan LMM'ere vist ikke lide. Chance for de siger farvel.
Andre kan forklare det mere præcist
nogle filtre er olievædet ( ægte kn fx ), og det i længden kan LMM'ere vist ikke lide. Chance for de siger farvel.
Andre kan forklare det mere præcist
Nu med Almera GTI | SR20DE | Hvordan er det liii man roder i sådan en? - alt er jo el-styret :S
-
MC
- Senior Medlem
- Geografisk sted: Sønderjylland
- Kontakt:
jeg har aldrig oplevet at et k&n eller for den sags skyld et andet filter har ødelagt luftmasse/mænge målerer. men k&n har lavet nogle test ang det.
http://www.dot-e.dk/sadanvirker/facts-maf/News_Item.2006-09-27.5811
http://www.dot-e.dk/sadanvirker/facts-maf/News_Item.2006-09-27.5811
-
Dagooz
- Senior Medlem
- Geografisk sted: Vejle
-
møffe
- Mester Medlem
- Geografisk sted: i midten af midtjylland
jeg har være med til at rengøre et par eller flere LLMér med bremserens og det virker upåklageligt. ved dog ikke om de tager skade i det lange løb.Dagooz skrev:Det har ødelagt luftmassemålere på et par punto gt'ere i tidens løb. De fleste har dog vidst kunnet reddes ved at rense den tråd som bliver dækket af olie fra filteret.
THE FUTURE OF MOTORSPOTRS IS NO LONGER MOVING FORWARDS IT`S GOING...SIDEWAYS
- Staalanden
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Slagelse