Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 18 jul 2025, 16:46

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 313 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 32  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Indlæg: 03 jun 2007, 20:15 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 08 jul 2003, 13:19
Indlæg: 3480
efterz skrev:
Her er mine kommentarer til DHB 2007:
http://www.efterz.com/dhb07.asp :reading:


Ja efter min mening er brian også den rigtige vindere, og det du har oplevet bestyrker bare min mistanke om at v-max bare vil gøre alt for at den ford skal vinde..

_________________
Ja ja, find du nu bare en audi der kan tage 9500rpm på standard dele :-)


Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+
Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 03 jun 2007, 20:19 
Offline
Nyt Medlem

Tilmeldt: 29 mar 2007, 22:15
Indlæg: 41
Ja det er en god bil Brian har fået skruet sammen der.

Mvh Carsten


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 03 jun 2007, 20:37 
Offline
Moderator

Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Indlæg: 7414
Finn Tolstrup Pedersen skrev:
[
Er DASU regler om bur ikke det samme som inden for rally, hvis ja, så er det ikke bare finde noget tilfældig rør og mure det sammen..


Det kommer helt an på hvilket reglement buret skal godkendes til. Det vi har set i denne weekend har for de flestes vedkommende intet med et rallybur at gøre, se nærmere under staldinventar og tilbehør til malkemaskiner.

Svært at gennemskue denne lille verden, men det ligner en total kursændring hvad angår bla regler om bur. Det viser sig at være nemmere at godkende en bil til 9,7 til DHB end det er at godkende en bil til folkerace, trods en faktor3 forskel i farten. MortenVJ kan have ret i sin økonomiske betragtning.

_________________
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 03 jun 2007, 20:42 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 08 jul 2003, 13:19
Indlæg: 3480
HenrikGM skrev:
Finn Tolstrup Pedersen skrev:
[
Er DASU regler om bur ikke det samme som inden for rally, hvis ja, så er det ikke bare finde noget tilfældig rør og mure det sammen..


Det kommer helt an på hvilket reglement buret skal godkendes til. Det vi har set i denne weekend har for de flestes vedkommende intet med et rallybur at gøre, se nærmere under staldinventar og tilbehør til malkemaskiner.

Svært at gennemskue denne lille verden, men det ligner en total kursændring hvad angår bla regler om bur. Det viser sig at være nemmere at godkende en bil til 9,7 til DHB end det er at godkende en bil til folkerace, trods en faktor3 forskel i farten. MortenVJ kan have ret i sin økonomiske betragtning.


Lige netop derfor tror jeg ikke de har købt noget som helst ved DASU vedrørende bur, faktisk slet ikke en skid..
Tror ikke DASU vil ligge navn til disse sikkerheds regler...

_________________
Ja ja, find du nu bare en audi der kan tage 9500rpm på standard dele :-)


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 03 jun 2007, 20:49 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 17 mar 2005, 20:59
Indlæg: 590
Geografisk sted: Fyn
Lige noget andet, hvad skete der med den supra mk3 (mener han hed per ham der kørte den) lavde den ikke også tiden omkring de 10sek...???

_________________
http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=11318

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/ga ... sp?ID=1156


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 03 jun 2007, 20:59 
Offline
Moderator

Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Indlæg: 7414
Finn Tolstrup Pedersen skrev:
[Lige netop derfor tror jeg ikke de har købt noget som helst ved DASU vedrørende bur, faktisk slet ikke en skid..
Tror ikke DASU vil ligge navn til disse sikkerheds regler...


Hej Finn.

DASU har godkendt reglementet i sin fulde ordlyd.
Se: http://www.movingmedia.dk/vmax/regler.pdf

Bemærk DASU stemplet, og datoen.
Bemærk også at det er en DASU klub, med DASU officials, og DASU godkendte officials der har stået for teknisk kontrol. DASU lægger ikke bare navn til, de står såmen officielt inde for det.

_________________
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 03 jun 2007, 21:42 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 11 apr 2006, 10:15
Indlæg: 601
Geografisk sted: Herning, Midtjylland
HenrikGM skrev:
Bemærk DASU stemplet, og datoen.
Bemærk også at det er en DASU klub, med DASU officials, og DASU godkendte officials der har stået for teknisk kontrol. DASU lægger ikke bare navn til, de står såmen officielt inde for det.



Hmm... Ja det er faktisk RET interessant....

_________________
Med venlig hilsen
Jonas Laustrup
Husk, du kan kun vælge 2: Hurtig, Billig, Pålidelig


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 03 jun 2007, 22:00 
Offline
Moderator

Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Indlæg: 7414
efterz skrev:
HenrikGM skrev:
Bemærk DASU stemplet, og datoen.
Bemærk også at det er en DASU klub, med DASU officials, og DASU godkendte officials der har stået for teknisk kontrol. DASU lægger ikke bare navn til, de står såmen officielt inde for det.



Hmm... Ja det er faktisk RET interessant....


Ja, det vil jeg endda kalde en underdrivelse.

Jeg tror vi var nogle stykker der så dette komme, men jeg forstår ikke helt hverken konsekvensen, eller mulighederne dette har lukket op for, endnu. Ikke andet end der ihvertfald er lukket flere døre op, end der nogensinde har været.
Det gør så denne diskussion omkring BreakOut og sikkerhed i 402m løb endnu vigtigere.

_________________
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 04 jun 2007, 05:21 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 08 jul 2003, 13:19
Indlæg: 3480
Efter hvad jeg kan se skal de ikke være bur i, men kun en styrtbøjle..

_________________
Ja ja, find du nu bare en audi der kan tage 9500rpm på standard dele :-)


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 04 jun 2007, 05:58 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Indlæg: 1673
Geografisk sted: Nær Roskilde
Finn Tolstrup Pedersen skrev:
Efter hvad jeg kan se skal de ikke være bur i, men kun en styrtbøjle..


Kig lige en ekstra gang. Hurtigere end 11 sekunder: styrtbøjle, hurtigere end 10 sekunder: bur, 4 pkt sele og en masse andet.

_________________
Mvh.
Brian Klausen

Billede
Golf GTi 16V til rally


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 313 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 32  Næste

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team