cossiemanden skrev:
Finn Tolstrup Pedersen skrev:
Cossiemand læs lige det der står på efterc.com, og sig igen at den grønne ikke bliver favoriseret, som du kan se på siden, og denne mening er nu mange steder, så er det en lidt mærkelig måde Dk's hurtigeste blev kåret, bla. folk ændre mening og div...
Jeg har læst hvad han har skrevet, og mener stadig hvad jeg har skrevet.
Brian valgte SELV uden tvang, at køre stærkere end han måtte for derefter at blive disket, SELVOM han bare kunne have sluppet gassen 50m før stregen, men han valgte at ville se hvad bilen kunne.
Havde han kørt imod michael eller tjuk i finalen havde han vundet KLART uden problemer, og det ved ALLE!
Nu mener jeg så også at brian ikke havde kørt en tid lavere end 10 sek før her til dhb, men havde han kørt en 9,5 tid sidste år er jeg sikker på at reglerne var lavet til en 9sek begrænsning måske i stedet for, og så var brian jo blevet favoriceret?
Men det er måske iorden med dig fordi han kører en toyota supra?
Der er absolut ingen tvivl om at den supra er dk suverent hurtigeste bil, og den bliver også hurtigere ved jeg, men drop nu det favoricering ik?
Det er squ da ikke en skid med favoricering af supra, spænd lige din hjelm, og tag dine ford briller af....
Tror du er en af de få i DK, der ikke kan se det mærkelige i det...
Det er min mening, og du har din, og fred være med det...
Noget helt andet er, hvis ford havde tyvstartet i finale, var han med garanti blev kåret som danmark hurtigste bil aligevel, selv om han så havde disket sig selv, tør jeg godt sætte mange penge på..