Hjælp til problem med stempel smøre nipler..

Generel teknik

Redaktør: Moderatorer

besked
Forfatter
Wildert
Mester Medlem
Geografisk sted: Nær Roskilde
Kontakt:

#11 Indlæg af Wildert »

Fino bambino.

9A/ACE/6A blokkene er skam samme højde som KR/PL-blokkene. Det er det fine ved dem :-).

ABF-klodsen fra Golf 3 er ganske rigtigt højere - men det er også en noget anden (og bedre) motor. Grundet sin højde køres med længere plejlstænger hvilket har givet den et rigtigt godt rod/stroke forhold. Et punkt hvor 9A/ACE/6A ikke lige brillierer overvældende.

Jeg forstår dog helt fint fidusen med at der står 1.8 på klodsen - meeen, det er trods alt på bagsiden under manifolden - man skal dælme kigge godt efter ;-).
Mvh.
Brian Klausen

Billede
Golf GTi 16V til rally
Juel
Senior Medlem
Kontakt:

#12 Indlæg af Juel »

Wildert skrev:Fino bambino.

9A/ACE/6A blokkene er skam samme højde som KR/PL-blokkene. Det er det fine ved dem :-).

ABF-klodsen fra Golf 3 er ganske rigtigt højere - men det er også en noget anden (og bedre) motor. Grundet sin højde køres med længere plejlstænger hvilket har givet den et rigtigt godt rod/stroke forhold. Et punkt hvor 9A/ACE/6A ikke lige brillierer overvældende.

Jeg forstår dog helt fint fidusen med at der står 1.8 på klodsen - meeen, det er trods alt på bagsiden under manifolden - man skal dælme kigge godt efter ;-).

nårh ja 9A er jo bla small, vidste jeg jo godt, det er også der stemplerne kommer fra :wink: ja man skal kigge godt efter, men nu skal jeg ikke stå og svede til syn :D
Besvar