Ja gu det sku morsomt, men vil de være anomyme så lad dem da det...HenrikGM skrev:Hænge ud og hænge ud, pointen var egentligt at jeg fandt det morsomt at de 3 biler var vist i TV, sågar med nummerplade und alles, i en bil som der ikke går så pokkers mange af i dk, og vil ikke interviewes fordi de ville være anonyme, men vil dog klage over det tyske politis behandling af sagen. Det er da morsomt på et højt plan.
Mere sjovt end når ballelars mukker over at være knaldet med 20km for meget i en gammel kadet ihvertfald.
Hvem kender Ferrari-Fjolserne??
Redaktør: Moderatorer
- klyfax
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Sweden
MVH
Magnusssen
"God made Heaven and Earth, and the rest was made in China."
Magnusssen
-
Wildert
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Nær Roskilde
- Kontakt:
Ja jeg forstår egentligt heller ikke lige meningen med tråden (Klyfax: sæt lige et kryds i kalenderen - vi er enige om noget herklyfax skrev:Ja gu det sku morsomt, men vil de være anomyme så lad dem da det...HenrikGM skrev:Hænge ud og hænge ud, pointen var egentligt at jeg fandt det morsomt at de 3 biler var vist i TV, sågar med nummerplade und alles, i en bil som der ikke går så pokkers mange af i dk, og vil ikke interviewes fordi de ville være anonyme, men vil dog klage over det tyske politis behandling af sagen. Det er da morsomt på et højt plan.
Mere sjovt end når ballelars mukker over at være knaldet med 20km for meget i en gammel kadet ihvertfald.
Ikke at den som sådan kan bringe mit pis helt vildt i kog - men jeg forstår heller ikke helt behovet for at vade rundt i andres tumpede handlinger
- Wankel
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Fårup i den umiddelbare nærhed af Hobro
- Kontakt:
- klyfax
- Mester Medlem
Det kryds i kalenderen dag i dagWildert skrev:
Ja jeg forstår egentligt heller ikke lige meningen med tråden (Klyfax: sæt lige et kryds i kalenderen - vi er enige om noget her).
Ikke at den som sådan kan bringe mit pis helt vildt i kog - men jeg forstår heller ikke helt behovet for at vade rundt i andres tumpede handlinger.
Tror nu ellers godt vi kan blive enige om mange ting, men det nu en anden side af sagen...
Wankel, er du fuldstændigt BLÆST oven i hovedet... 200??? Det jo sindsygt!
PS Har selv kørt igennem med 200 i timen...
MVH
Magnusssen
Magnusssen
- ae86
- Mester Medlem
-
Havneren
- Mester Medlem
- klyfax
- Mester Medlem
-
JDJ
- Medlem
- Geografisk sted: Brædstrup
- Kontakt:
Den ene af den kommer her fra Hadsten af. Han er direktør for et større firma i Hadsten og er vist lidt af en "rigmand"
http://www.tv2regionerne.dk/reg2005/?id=371538&r=7
http://www.tv2regionerne.dk/reg2005/?id=371538&r=7
-
lqs
- Mester Medlem
http://www.hyggestedet.dk/flashplayer/p ... lv&id=6929
så er de på spil igen....
så er de på spil igen....