Wolf 3d Trigger eller opsætnings problemer??

Alt om motorstyringer

Redaktør: Moderatorer

besked
Forfatter
fiskerendk
Nyt Medlem

#11 Indlæg af fiskerendk »

288 graders.

Jeg har fået løst problemet lidt nu mangler jeg bar at få tændingen stillet helt ind men nu kan jeg idet mindste stille tændingen tak til Henrik S for det.
Havneren
Mester Medlem

#12 Indlæg af Havneren »

Hvad var der galt så?
fiskerendk
Nyt Medlem

#13 Indlæg af fiskerendk »

Først og fremmest stod REF offset forkert. Den stod i minus grader. Og det havde den jo svært ved at arbejde med.

Derudover havde jeg brug for zener dioder til trigger sensoren ellers fejlede den omkring 3000 omdr.

Og så skulle jeg ændre noget på tændingsmappet.
fiskerendk
Nyt Medlem

#14 Indlæg af fiskerendk »

Har du en ide til hvordan jeg for Wideband'en til at spille på ECU'en?

Jeg har tilsluttet Wideband ifølge opskriften. Jeg var en OXY-V der siger mellem 2-3 når motoren kører men den laver ikke noget AFR. Og 2-3 er jo for højt i forhold til den normale lambda værdi?
Havneren
Mester Medlem

#15 Indlæg af Havneren »

fiskerendk skrev:Har du en ide til hvordan jeg for Wideband'en til at spille på ECU'en?

Jeg har tilsluttet Wideband ifølge opskriften. Jeg var en OXY-V der siger mellem 2-3 når motoren kører men den laver ikke noget AFR. Og 2-3 er jo for højt i forhold til den normale lambda værdi?
Hummm... Jeg kan ikke rigtig huske det. Wolfen bruger jo en lidt speciel "WB" sonde - Jeg er ikke helt klar over mulighederne for at tilslutte en almindelig WB sonde.
Besvar