Undskyld mig !!!
Men når jeg ser disse billeder så bekræfter det igen min værste anelser, DASU vil lægge navn og renome til alt for at forsøge at nappe kontrollen over det lovlige streetrace i Danmark.
Jeg tror aldrig at PKJ aka Blackrace, Legal-Streetrace, eller os selv fra Streetracing.dk ville være med til at arrangere lovligt streetrace på en sikkerhedsmæssig så vanvittig bane - men igen det står helt for min egen regning
Ikke alene ser banen meget kort ud, men samtidig er den ved gud udstyret med dræbende lysmaster i hele sin længde, der er store anhængere og containere placeret i umiddelbar nærhed af banen, som samtidig er udstyret med automatisk "katapulter" i begge sider i form af grøfter.
Det er uanstændigt at en DASU klub vil lægge navn til den form for afvikling, når vi er rigtig mange der med næb og klær værner om sikkerhheden i forbindelse med lovlige streetrace arrangementer.
Jeg forventer ikke, at alle skal kunne stille med en flyveplads som f.eks. Holeby, Vandel, Lindtorp, Skive, Sindal og Aalborg - men at benytte en vejstrækning som den man ser på billederne er bare for uansvarligt
efter min mening.
Husk på at der er mange modstandere af lovligt streetrace der bare går rundt og venter på at kunne sige "hvad sagde jeg", og der er bare ingen som helst grund til at give dem gode kort på hånden - og så ovenikøbet legaliseret som et DASU klub arrangement
/Hartvig