bremseforstærker kaput?

Generel teknik

Redaktør: Moderatorer

besked
Forfatter
Brugeravatar
tonnilerche
Senior Medlem
Indlæg: 474
Tilmeldt: 15 aug 2006, 10:10

a

#11 Indlæg af tonnilerche »

det er kun for at undgå at de bliver skæve efter 2 opvarmninger :)

det er ikke til at undgå, selv med originale skiver.. typisk japser..


løsningen er selvfølgelig nogle ventilerede, med andre kalipre, men det siger pengepungen bare nej til.. derudover skal bilen sælges :)
Nu med Almera GTI | SR20DE | Hvordan er det liii man roder i sådan en? - alt er jo el-styret :S
Brugeravatar
klyfax
Mester Medlem
Indlæg: 2525
Tilmeldt: 25 maj 2005, 10:08
Geografisk sted: Sweden

Re: a

#12 Indlæg af klyfax »

tonnilerche skrev:det er ikke til at undgå, selv med originale skiver.. typisk japser..
´

KNÆ SKALLE!!! :grin: Satme ik svine et totalt ynglings land til...

Jeg har ik oplevet at mine skiver bliver skæve ved 1 eller 2 hårde opbremsning i træk, men derud over har jeg ingen erfaring...
MVH

Magnusssen

"God made Heaven and Earth, and the rest was made in China."
Brugeravatar
tonnilerche
Senior Medlem
Indlæg: 474
Tilmeldt: 15 aug 2006, 10:10

a

#13 Indlæg af tonnilerche »

så er der friske skiver på. valgte at bruge de 3 dage gamle klodser ( mintex til 450kr ).

men hvordan pokker har jeg formålet at bremse klodserne hule på stempel-siden? altså den klods der sidder mod stemplet er bremset hul.

er det fordi jeg har været for hård mod bremsen med for tynde skiver? og dermed har stemplet presset klodsen længere ud end hvad den kan komme i siderne?

det kan mærkes lige nu.. den bremser ret ringe.. men regner med det bare skal slides væk.
Nu med Almera GTI | SR20DE | Hvordan er det liii man roder i sådan en? - alt er jo el-styret :S
Besvar