Ravnen skrev:
Finn Tolstrup Pedersen skrev:
Ravnen skrev:
grydesvamp skrev:
ravn: og hvad koster de banditter så i fx 2,5" rustfri?
De koster ikke gratis, som udgangs punkt koster de 650 incl moms, afhængig af kursen, og så er der lige det med fragt.. så hvis der skal tages nogle hjem så skal vi op nogle stykker der skal bruge dem, det vil være billigere at købe de normale (og omstændige) hos Turbomotor..
Ved ikke hvad du mener med omstændig.
Dem du snakker om skal du bare lige køre lidt imod, så er de utæt.
Dem turbomotor har, passer uden på rør, så lader du lige den ene gå 2mm ind i anden flange, så er det tæt, og modstandig dygtig overfor små påkørseler..
Påkørsler??? hvad snakker manden om, du må forklare dig lidt Finn jeg forstår dig ikke, det jeg mener med omstændig er at hvis der ikke er snaplås på clampen så skal den skilles helt ad for at få den af (du ved dimser og møtrikker over det hele imens du holder 2 m udstødning i den anden hånd), og hvis de to skiver som jeg ser på billederne fra Turbomotor er en form for clampskraver så siger jeg held og lykke med at svejse lortet sammen, mht. påkørsler så er udstødningen ikke lavet ordentligt hvis den går i jorden...
Nu har jeg ikke brug for pille udstødning af i tide og utide, noget helt andet er, sådan en ARLA clamps i 3" er SATME stor, ikke ret mange biler kan have plads til den...
Med hensyn til svejse krave, det er nu nemt at svejse..
Det med de andre bliver nemt utæt, er ikke min egen erfaring, men en kammerat.Og ja noget lort når det skraber lidt imod engang imellem..
Men alt sammen smag og behag, folk køber vel som de lyster...