Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 07 jul 2025, 22:13

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 02 sep 2007, 15:50 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 07 okt 2006, 18:42
Indlæg: 1354
Geografisk sted: Fredericia C
Hvordan skal jeg forstå denne?

just check your compression. Zetec compression is 1:9.6 in the U.S., but is 1:10 in Europe. May need to check with Powerworks how you'll go with the higher compression

Hvordan laver man evt sådan en modifikation?

_________________
SV1000 for fun!
OFFROAD junkie ! (WANT AN XT600 Yamaha)


Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+
Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 02 sep 2007, 16:46 
Offline
Senior Medlem

Tilmeldt: 23 aug 2005, 19:25
Indlæg: 484
Geografisk sted: sydjylland
Hvilken modifikation vil du lave??

Der står bare at amerikanerversionen kun har 9.6 i kompresion for at bruge deres tynde benzin og vores model har 10.0 fordi vi har højere oktan i vores benzin

_________________
Maskinmester! Nyuddannet! Er meget intereseret hvis nogen kender til et ledigt job!! http://dk.linkedin.com/pub/bent-oksen/48/a55/447


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 02 sep 2007, 18:10 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 07 okt 2006, 18:42
Indlæg: 1354
Geografisk sted: Fredericia C
uno skrev:
Hvilken modifikation vil du lave??

Der står bare at amerikanerversionen kun har 9.6 i kompresion for at bruge deres tynde benzin og vores model har 10.0 fordi vi har højere oktan i vores benzin


Har overvejet en kompressor til focusen, en fra powerworks.

_________________
SV1000 for fun!
OFFROAD junkie ! (WANT AN XT600 Yamaha)


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 03 sep 2007, 11:12 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 jan 2006, 19:50
Indlæg: 786
Geografisk sted: Ribe
De skriver jo bare at du skal høre powerworks ad om din motor kan bruges med den højere kompression.

_________________
Husk at man aldrig må lukke røgen ud af elektronikken!!
Da det ikke virker uden..


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 04 sep 2007, 09:35 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 07 okt 2006, 18:42
Indlæg: 1354
Geografisk sted: Fredericia C
needspeed skrev:
De skriver jo bare at du skal høre powerworks ad om din motor kan bruges med den højere kompression.


Okay takker, er der på nogen måde man kan sænke den hvis det er?

_________________
SV1000 for fun!
OFFROAD junkie ! (WANT AN XT600 Yamaha)


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 04 sep 2007, 10:26 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 dec 2003, 20:46
Indlæg: 3805
Geografisk sted: nordsjælland
JerrilD skrev:
needspeed skrev:
De skriver jo bare at du skal høre powerworks ad om din motor kan bruges med den højere kompression.


Okay takker, er der på nogen måde man kan sænke den hvis det er?

Stemplerne, eller hvad der nu gør forskellen fra us modellen, er det mest åbenlyse valg.

MVH

Morten

_________________
Gammel VOLVO med turbo Megasquirt and spark ekstra. flytter de små 2 ton bil rigtigt fornuftigt
Nu med Ny motor.
http://www.powerforum.dk/viewtopic.php?t=11806
http://www.volvo200klub.dk/index.html


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 04 sep 2007, 22:54 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 07 okt 2006, 18:42
Indlæg: 1354
Geografisk sted: Fredericia C
skrev til powerworks og de skrev.

Citat:
Yes it will, but you will need to get it tuned over there

_________________
SV1000 for fun!
OFFROAD junkie ! (WANT AN XT600 Yamaha)


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team