Så mangler du bare og finde ud af hvem der har gjort det jo...Martin! skrev:Ja tak, der kommer hævn en dagJack-Ae86 skrev:haha minder mig om en gang nogle ved en fejl satte 30 rummeter brænde til afhentning i gul og gratis med Martin! her inde fra's nummer... Der blev han ikke glad......Tinasmartin skrev:eller om han fylder 30![]()
![]()
ejermand søges!!!
Redaktør: Moderatorer
-
Jack
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Midtfyn
- Kontakt:
/Jack
Nissan 200sx S14a
Nissan 200sx S14a
-
Darth Sidious
- Senior Medlem
- Geografisk sted: det mørke jylland
- kolermanden
- Senior Medlem
- Geografisk sted: Jylland (Fiskebyen)
- Kontakt:
-
Martin!
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Fyn
Er skarm ikke så svært..Jack-Ae86 skrev:Så mangler du bare og finde ud af hvem der har gjort det jo...Martin! skrev:Ja tak, der kommer hævn en dagJack-Ae86 skrev:haha minder mig om en gang nogle ved en fejl satte 30 rummeter brænde til afhentning i gul og gratis med Martin! her inde fra's nummer... Der blev han ikke glad......Tinasmartin skrev:eller om han fylder 30![]()
![]()
-
Darth Sidious
- Senior Medlem
- Geografisk sted: det mørke jylland
-
Jack
- Mester Medlem
- Kontakt:
Nej du må have fat på dem der udgiver avisen vel eller noget!?Martin! skrev:Er skarm ikke så svært..Jack-Ae86 skrev:Så mangler du bare og finde ud af hvem der har gjort det jo...Martin! skrev:Ja tak, der kommer hævn en dagJack-Ae86 skrev:haha minder mig om en gang nogle ved en fejl satte 30 rummeter brænde til afhentning i gul og gratis med Martin! her inde fra's nummer... Der blev han ikke glad......Tinasmartin skrev:eller om han fylder 30![]()
![]()
/Jack
Nissan 200sx S14a
Nissan 200sx S14a
- kolermanden
- Senior Medlem
- Geografisk sted: Jylland (Fiskebyen)
- Kontakt:
-
Martin!
- Mester Medlem
Har hørt det ikke er sjovt og flytte 30m3 stabilgrus for og få sin bil, bare en af de ting der kunne komme til og ske..Jack-Ae86 skrev:Nej du må have fat på dem der udgiver avisen vel eller noget!?Martin! skrev:Er skarm ikke så svært..Jack-Ae86 skrev:Så mangler du bare og finde ud af hvem der har gjort det jo...Martin! skrev:Ja tak, der kommer hævn en dagJack-Ae86 skrev:haha minder mig om en gang nogle ved en fejl satte 30 rummeter brænde til afhentning i gul og gratis med Martin! her inde fra's nummer... Der blev han ikke glad......Tinasmartin skrev:eller om han fylder 30![]()
![]()
-
Jack
- Mester Medlem
- Kontakt:
Så må vi håbe ham der har gjort det har en toyota der er ligeglad, og bare køre igennem det!Martin! skrev:Har hørt det ikke er sjovt og flytte 30m3 stabilgrus for og få sin bil, bare en af de ting der kunne komme til og ske..Jack-Ae86 skrev:Nej du må have fat på dem der udgiver avisen vel eller noget!?Martin! skrev:Er skarm ikke så svært..Jack-Ae86 skrev:Så mangler du bare og finde ud af hvem der har gjort det jo...Martin! skrev:Ja tak, der kommer hævn en dagJack-Ae86 skrev:haha minder mig om en gang nogle ved en fejl satte 30 rummeter brænde til afhentning i gul og gratis med Martin! her inde fra's nummer... Der blev han ikke glad......Tinasmartin skrev:eller om han fylder 30![]()
![]()
![]()
/Jack
Nissan 200sx S14a
Nissan 200sx S14a
-
Martin!
- Mester Medlem