cossiemanden skrev:
Til jer andre.
Syntes det er temmeligt imponerende at et ganske simpelt spørgsmål kan fortolkes til at være et dumt spørgsmål?
Skal spørgsmålet virkelig stilles som en anden doktorsafhandling før i tager der seriøst?
At nogle kan være så fatsvage at de åbenbart skal gøre grin med en, må da tyde på man keder sig gevaldigt eller at det her site går mere ud på at gøre folk til grin end at hjælpe med en simpel ting?
AE86: Sku meget sjov fortolkning

men du havde sparet en masse tid ved bare at skrive hvad du vidste? (medmindre du ikke ved noget jo

)
Havneren: nu jeg jo ikke ligefrem ny i faget, men inden du udtaler dig om min viden, så undersøg lige facts inden ik

Syntes det er temmeligt imponerene at du kan fortolke dit eget spørgsmål til at være et dumt spørgsmål...
Finn svarede som han gjordte fordi det lignede et spørgsmål af en uvidene person.
AE86 svarede som han gjordte af samme oversag, og kom faktisk med en joke så nok har trukket i smile båndet på de fleste.
Havnerens svar var en meget god sammenligning, da det eneste du for ud af dette er en info jeg vil kalde sjov, men ikke brugbar viden.
Jeg kan faktisk ik se nogen gøre grin med dit svar, det eneste jeg ser er en joke, og 2 kendsgerningere.
Så jeg støtter 100% Finn, AE86, Havneren og HenrikGM.
Alt dette kunne havde været undgået ved et mere præcis spørgsmål.
Alsidet spørgsmål, alside svar.
Selvfølgelig er det spændene at høre hvad folk har fået af HK på deres motor, men om det er en Omex, AEM, HKS eller MS, det tror jeg ik har den store betydning... Hvilket du nok også godt vidste, men ik lige havde tænkt over spørgsmålet.
Lektie til dig, læs dine indlæg, før du poster

Kan spare dig for meget...