Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 29 jun 2025, 07:29

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Jeg har kigget lidt på en lidt nemmere måde til at lave logs på istedet for at have en bærbar med hver gang, og den bedste metode jeg pt har fundet er en palm pda.
Først fik jeg en Vx til at virke perfekt, men jeg syntes displayet er meget svag hvis solen står ind i det. Jeg havde også en palm tungsten c liggende, men jeg havde kun et usb sync kabel til den, så jeg måtte på jagt efter et sync kabel med com port istedet. Så fandt jeg en brugt palm m130 incl en cradle med com port til billige penge, den cradle kan også bruges til min tungsten c, så nu virker den også. Så jeg har palmlog og palmtune og palmedit med farve display, samt masser af ram til at gemme logs i!
Jeg har dog 2 små problemmer, det ene er at hi_res koden samt sende og modtage info kan ikke vises, men det gør heller ingen ting bare den virker! Den anden, som også er et problem på Vx'en er at tændingen vises ca 18-20 grader for meget, hvor imod i megatune der passer den. Det gør heller ikke så meget, for når man uploader logs'ne fra palmen til megatune, så tilpasser megatune alle infoerne så de passer med den gældende msq!

Her er et par klips:

http://uk.youtube.com/watch?v=UQDdtOP3mc4

http://uk.youtube.com/watch?v=6vNy74YzQV8

Billede

Billede

Billede

Billede

Og en ny vasket bil
Billede

Vx

Billede

Billede

Dette kan jeg ikke få tungsten'en til at vise!
Billede

Billede

Billede

Billede

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time