morten jønsson skrev:Hartvig min (nye) ven ..![]()
Det jeg mener er, at vi spilder vores tid med at sidde og ævle/kævle som et gammelt ægtepar.Det klæder ingen af os. Vi burde tale om det til et møde istedet for. Men jeg syntes at det er ok, lige at "krydse klinger" så vi ved hvad vi står for inden mødet.
Jeg vil helst ikke opfattes som "en der kommer væltende ind fra sidelinien, og skal til at forpurre de streetløb der er i DK".![]()
DET har i hvert fald ALDRIG været min mening, og hvis nogen har fået den opfattelse, så er jeg ked af det, det er ikke min hensigt.
Jeg er måske bare lidt sikkerheds-fikseret...![]()
Jeg vil lade julefreden sænke sig over denne debat, og så se frem til et møde. - lige efter jul?
Mvh
Sikkerheds-nissen
@ Morten
Det lunede at stå op og læse dit indlæg, og nu kan vi igen tænke positivt og konstruktivt fremad - hvor er der en glad nisse smillie ?
Jeg har nemlig den grundlæggende holdning, at vi skal forsøge hjælpe hinanden - og det kan vi på rigtig mange områder - og på en facon hvor alle faktisk kan få opfyldt ønsket om at komme ud og køre 201/402 meter, uanset køretøj (næsten) og klubrelationer.
På mødet i starten af januar vil jeg præsentere en model for hvordan vi konkret kan komme igang allerede i 2008
I den sammenhæng vil jeg gerne opfordre dig og de andre semi-dragracere til seriøst at arbejde videre med et banereglement som opfylder jeres krav til sikkerhed, klasser og afvikling.
/Hartvig