Feldthaus skrev:lqs skrev:kan godt love at der INGEN chance er for at LUGTE hvad brændstof der er i div tanke, på en bil med en blot nogenlunde moderne MS.
INGEN OVERHOVEDET! for at undersøge en bil for dette, skal der bruges både tid, indsigt og fantasi..... MVH søren
Vil du dermed sige, at du ikke kan lugte forskel på oktan 98 og metanol.
Du behøver jo ikke stikke hovedet ned i tanken, der skal være en lille aftapningshane oppe ved indsprøjtnings anlægget, hvor man kan tappe en lille prøve af.
Nu får du altså een over næbbet:
Jeg mindes et stort arrangement på Vandel, hvor der var restriktioner på brændstof. Et hurtigt kig i pitten afslørede snesevis af sunoco dunke indeholdende noget der ikke var almindelig handelsbensin.
Et hurtigt snif i opliningen, som iøvrigt vrimlede med officials gav hellerikke indtryk af handelsbensin.
Et hurtigt kig i reglementet klargør tydeligt at "kun bensin og diesel" er tilladt.
Feldthaus; Jeg ved sgu ikke rigtigt hvad jeg skal sige når netop du forsøger at belære Søren om hvor "let" det er at kontrollere det, når du helt åbenlyst ikke selv kan skelne mellem 95oktan, Toluen, Methanol, etc.
Jeg er helt sikker på du ved hvad jeg taler om, og at det ikke er nødvendigt at snakke mere om hvor nemt der er at kontrollere brændstof??