hvis du mener det er en kvindearm der stikker ud under dynen så bliver jeg bange for dig..klyfax skrev:Hvordan kan du se at det er en mand der ligger ved siden af?Darth Sidious skrev:og til sidst er det ikke mig der sover med andre mænd....![]()
Essen Motorshow 2007 1/12 - 9/12
Redaktør: Moderatorer
-
Darth Sidious
- Senior Medlem
- Geografisk sted: det mørke jylland
-
Yugo Turbo
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Veksø Sjælland
jeg kan konfirmere at den arm der tilhører ham der puttede shampoo i darths tandpasta... og luskede wunderbaum i den bil martin og jeg kørte i... men hævnen var sød...
kølerand, hvordan lugter tysk tank parfume når det kommer flyvende i rå mængder lige smask på forruden fra en foran kørende bil på autobahn? synes i kørte nogen tid med åben siderude derefter...
kølerand, hvordan lugter tysk tank parfume når det kommer flyvende i rå mængder lige smask på forruden fra en foran kørende bil på autobahn? synes i kørte nogen tid med åben siderude derefter...
Brap brap brap...

- kolermanden
- Senior Medlem
- Geografisk sted: Jylland (Fiskebyen)
- Kontakt:
Jeg spøger bare hvordan lugter den kjoleblå bil ????Yugo Turbo skrev:jeg kan konfirmere at den arm der tilhører ham der puttede shampoo i darths tandpasta... og luskede wunderbaum i den bil martin og jeg kørte i... men hævnen var sød...
>Goril< en, Gorilla i menneskeskikkelse, som ikke har fornemmelse for finesse.
-
mh
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Rønnede/Holbæk
NEJ Hvordan lugter den BMW af din...kolermanden skrev:Jeg spøger bare hvordan lugter den kjoleblå bil ????Yugo Turbo skrev:jeg kan konfirmere at den arm der tilhører ham der puttede shampoo i darths tandpasta... og luskede wunderbaum i den bil martin og jeg kørte i... men hævnen var sød...
kølerand, hvordan lugter tysk tank parfume når det kommer flyvende i rå mængder lige smask på forruden fra en foran kørende bil på autobahn? synes i kørte nogen tid med åben siderude derefter...![]()
Ikke at kunne eller gide gennemlæse regler fritager ikke folk fra at skulle overholde dem om de bliver opdaget eller ej...
Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...
www.RavenZ.dk
Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...
www.RavenZ.dk