Igen må jeg sige, det "talent" der må du osse godt beholde....Darth Sidious skrev:jeg må sku kunne mange ting efter jeres udsagn...![]()
jeg må slu være en nowhaumand..
Og skulle du en dag få lyst til at spille sækkepipe så vil jeg ikke vide det...
Redaktør: Moderatorer
Igen må jeg sige, det "talent" der må du osse godt beholde....Darth Sidious skrev:jeg må sku kunne mange ting efter jeres udsagn...![]()

bare fordi du ingen skils har...Ravnen skrev:Igen må jeg sige, det "talent" der må du osse godt beholde....Darth Sidious skrev:jeg må sku kunne mange ting efter jeres udsagn...![]()
Det er rigtigt for jeg bruger DEWALTDarth Sidious skrev:bare fordi du ingen skils har...Ravnen skrev:Igen må jeg sige, det "talent" der må du osse godt beholde....Darth Sidious skrev:jeg må sku kunne mange ting efter jeres udsagn...![]()

det lort går bare i stykkerRavnen skrev:Det er rigtigt for jeg bruger DEWALTDarth Sidious skrev:bare fordi du ingen skils har...Ravnen skrev:Igen må jeg sige, det "talent" der må du osse godt beholde....Darth Sidious skrev:jeg må sku kunne mange ting efter jeres udsagn...![]()
Det samme som dig vel, jeg sluttede bare med en bedre karakter...Darth Sidious skrev:så er det godt jeg ikke bruger powercraft!!!Ravnen skrev:Huumm det gør det jo og det gør dit Powercraft osse...
hvilket kurses har du gået på siden du gætter dig til alt

tror du selvRavnen skrev:Det samme som dig vel, jeg sluttede bare med en bedre karakter...Darth Sidious skrev:så er det godt jeg ikke bruger powercraft!!!Ravnen skrev:Huumm det gør det jo og det gør dit Powercraft osse...
hvilket kurses har du gået på siden du gætter dig til alt