Er egentlig ikke meget for de franske biler, men min mor havde sådan en da jeg var 17-18 år. og den kørte jeg dagligt i. Den var sgu fin. Lå rigtig godt og ikke alt for langsom, men tror dog den bliver lidt sløv i det hvis den skal bruges til trackdays. Den har jo kun omkring 100 hkJerrilD skrev:Vil sådan noget i den her stil være okay?
http://www.bilbasen.dk/brugt-bil/forhan ... 400286.htm
Hvordan og hvorledes med rust i sådan en fætter?
Hvilken Trackday bil?
Redaktør: Moderatorer
-
tyson2
- Senior Medlem
- Geografisk sted: 4600 Barbados
- JerrilD
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Fredericia C
Nu vejer den jo heller ikke det helt vildetyson2 skrev:Er egentlig ikke meget for de franske biler, men min mor havde sådan en da jeg var 17-18 år. og den kørte jeg dagligt i. Den var sgu fin. Lå rigtig godt og ikke alt for langsom, men tror dog den bliver lidt sløv i det hvis den skal bruges til trackdays. Den har jo kun omkring 100 hkJerrilD skrev:Vil sådan noget i den her stil være okay?
http://www.bilbasen.dk/brugt-bil/forhan ... 400286.htm
Hvordan og hvorledes med rust i sådan en fætter?
SV1000 for fun!
OFFROAD junkie ! (WANT AN XT600 Yamaha)
-
møffe
- Mester Medlem
- Geografisk sted: i midten af midtjylland
- JerrilD
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Fredericia C
Ja har jeg endelig også overvejet. Har jo købt don ø´s spax undervogn og så skal jeg nok ha fat i noget powerflex til foran, ved ikke lige om det også skal være bagtil?møffe skrev:nej men jeg kan nemt pege den rigtige retning. men tror stadig du vil blive mere glad for at putte de 15k i den sofus og så bruge den.
Men tror også jeg dropper det projekt også bruger pengene på sofus
Vil jo gerne ud og køre lidt trackday her til foråret
SV1000 for fun!