vi ER på vej videre i teksten skaldepandeJohn Sahl skrev:Drenge, tag den over PB eller kom videre i teksten, det er ved at være lidt trivielt at læse al den tøsefnidder!
.
GETAWAY in MOCKBA...
Redaktør: Moderatorer
-
mh
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Rønnede/Holbæk
Ikke at kunne eller gide gennemlæse regler fritager ikke folk fra at skulle overholde dem om de bliver opdaget eller ej...
Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...
www.RavenZ.dk
Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...
www.RavenZ.dk
- John Sahl
- Admin

- Geografisk sted: Borup
- Kontakt:
Arh den er god med dig, du er bare bitter over at der sidder Ford-dele i min Fiatmh skrev:vi ER på vej videre i teksten skaldepandeJohn Sahl skrev:Drenge, tag den over PB eller kom videre i teksten, det er ved at være lidt trivielt at læse al den tøsefnidder!
.... og så længe trådens opretter selv er okay med de-rail'en går det vel nok ?... (det er jo ikke ligefrem fordi der går SUPER info tabt i tråden om en RangeRover løs i mombasland...
)
.
-
mh
- Mester Medlem
nej den er jo kun blevet bedre... du har jo ikke frivilligt sat en (efter din mening) dårlig komponent i din bil vel ??John Sahl skrev:Arh den er god med dig, du er bare bitter over at der sidder Ford-dele i min Fiatmh skrev:vi ER på vej videre i teksten skaldepandeJohn Sahl skrev:Drenge, tag den over PB eller kom videre i teksten, det er ved at være lidt trivielt at læse al den tøsefnidder!
.... og så længe trådens opretter selv er okay med de-rail'en går det vel nok ?... (det er jo ikke ligefrem fordi der går SUPER info tabt i tråden om en RangeRover løs i mombasland...
)
.
Ikke at kunne eller gide gennemlæse regler fritager ikke folk fra at skulle overholde dem om de bliver opdaget eller ej...
www.RavenZ.dk
www.RavenZ.dk
- John Sahl
- Admin

- Kontakt:
Har jeg sagt den var dårlig?mh skrev:nej den er jo kun blevet bedre... du har jo ikke frivilligt sat en (efter din mening) dårlig komponent i din bil vel ??John Sahl skrev:Arh den er god med dig, du er bare bitter over at der sidder Ford-dele i min Fiatmh skrev:vi ER på vej videre i teksten skaldepandeJohn Sahl skrev:Drenge, tag den over PB eller kom videre i teksten, det er ved at være lidt trivielt at læse al den tøsefnidder!
)
.
.
-
mh
- Mester Medlem
nej det har du ikke... men nu du er til fiat koncernens biler hvorfor har du så ikke taget dis spolerne fra en fire motor ? (tænker det må være nemmere at finde fiat kabler til...)John Sahl skrev: Har jeg sagt den var dårlig?Faktisk er det den del der har været årsag til flest problemer, men det går jo nok, der skal jo være lidt udfordringer ind i mellem..
.
www.RavenZ.dk
www.RavenZ.dk
- Ravnen
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Fysisk: Ølstykke /Mentalt: langt væk
- Kontakt:
Det fordi Fiat ikke er begyndt på det dersens nymodens DIS halløj endnu, de vil lige se hvordan det går med de andre der bruger det først...
corvus terrae terror...

- Kontakt:
Ja den er god med jer drenge, grunden til Ford-spolen er jo at det ikke er mig der har lavet den del, den blev valgt af Bruno Hansen Motorsport som kørte EFI Euro 1-boksen ind for den sidste ejer af motoren..
Nu er jeg jo så i gang med de indledende øvelser til at montere den Omex 600 jeg lige har fået hjem og vil gerne sikre mig at den ikke laver samme stunt
.
Nu er jeg jo så i gang med de indledende øvelser til at montere den Omex 600 jeg lige har fået hjem og vil gerne sikre mig at den ikke laver samme stunt
.
-
mh
- Mester Medlem
SSHH uvidende fuglRavnen skrev:Det fordi Fiat ikke er begyndt på det dersens nymodens DIS halløj endnu, de vil lige se hvordan det går med de andre der bruger det først...
www.RavenZ.dk
www.RavenZ.dk
- luske
- Mester Medlem
man kan da heller ikke vende ryggen til i et øjeblik hva
det var da en lavine der ku blive til noget
det var ikke for at pisse på ravnens holdning til mcCain eller andres politiske holdninger omkring usa at jeg skrev som jeg gjorde , det var kun for spas
så sorry at jeg fik startet denne lavine/flamewar mm , det var slet ikke det der var meningen med mit indlæg
MVH Luske
det var da en lavine der ku blive til noget
det var ikke for at pisse på ravnens holdning til mcCain eller andres politiske holdninger omkring usa at jeg skrev som jeg gjorde , det var kun for spas
så sorry at jeg fik startet denne lavine/flamewar mm , det var slet ikke det der var meningen med mit indlæg
MVH Luske