Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 30 jun 2025, 00:29

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 19 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Hej jeg ville høre om i ville hjælpe mig jeg står og er ved at købe et komplet sæt skørter til min bil og det løber op i ca 9000 kr plus maling .
mit spørgsmål er så : når jeg nu vil sælge bilen om et år eller to vil jeg så kunne få mere for bilen en før den fik skørter på tror i der er nogle som vil betale mere bare for de der er skørter på bilen er en mazda 626 coupe fra 90 2.0 I 16V med eftermonteret Turbo og MF2 med mere den har ca 235 HK og den bliver malet om når jeg får de skørter.

Håber der er nogle som kan fortælle mig hvad såden en bil ville være vær efter den operation ...

Ps. den kan næmt få flere Hk den skal bare skrues op i tryk. den har været oppe på 1bar hvor den blev målt til 324 HK

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

http://www.pakfeifer.com/images/626_coupe_9_fertig.JPG

det er ikke min bil men det er sådan den kommer til at se ud minus fælgende da jeg har 17" på og tonederude

hvad mener i man kan sælge den for ??????????????????????????

jeg glemte at skrive at den ikke skal være blå som på foto..... faven har jeg ikke fundet enu men noget med pærlemor i jeg ved godt det er dyrt men min bror er auto lakker...... så jeg får det til en rimlig pris...

http://www.pakfeifer.com/images/626_coupe_3_fertig.JPG

Generelt er penge brugt på ekstra-udstyr næsten
altid tabt, når bilen skal sælges igen.

Med sådan en tuning og styling kan du også
godt få problemer med at sælge til en
fremmed.

Så nyd din bil og vær forberedt på det
værste når du skal sælge den.

Tak for dit svar men jeg mener nu ikke det bliver helt umuligt at sælge den mange af mine venner syntes den er ok.

mener du slet ikke at jeg vil kunne få nogle af pengende igen ved salg
det er jo løbet op i en del med turbo og det hele . jeg ville måske være beder sat hvis jeg afmonteret turboen ?????? ville den så være næmmer at sælge ?????

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Den vil helt klart være nemmere at sælge uden turbo, medmindre du lige kender en der leder efter en turbo bil og tør købe den. Der er mange der er bange for at købe biler med eftermonteret turbo. Du vil nå en større kundegruppe uden turbo. Men hvis du først vil sælge om et par år, så nyd det dog og se hvordan verden ser ud til den tid.

Mvh Bjarki

jo tak det dør jeg også.....:-))

Hvordan syntes i eller de skørter jeg ville købe ??????? det er noget af det eneste du kan købe til den efter hvad jeg ved. scs sælger også nogle andre med de er ret kedelige.

er der nogle som kender en som har købt disse skørter så må i gerne skrive det det er lidt næmmer at vudere om de er fede når men selv kan se den !!!!!!:-O

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 19 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time