Wankel skrev:
JerrilD skrev:
Hmm ved ikke lige hvor jeg skal få det til at passe ind henne
Forklar venligst

Heller ikk mig, explain...

Wankel eksperten har talt
Men det er umuligt at se på nogle tal og derefter give et bud på hvordan den vil reagere i den pågældene motor.
Kig på hvor sent indsugnings ventilen lukker, da det giver den dynamiske kompression.
Løftet hvordan flower topstykket ved de løft
LSA jo mindre jo højere oppe i omdrejnings området.
Men det kan justeres med en doppelt overliggende knast.
Det eneste man kan gøre er at stole på hvad producenten skriver, mht omdrejnings område. og eventuel effektforøgelse hvis alt spiller 100%
Jeg vil byde på 15 hk mere
MVH
Morten
_________________
Gammel VOLVO med turbo Megasquirt and spark ekstra. flytter de små 2 ton bil rigtigt fornuftigt
Nu med Ny motor.
http://www.powerforum.dk/viewtopic.php?t=11806
http://www.volvo200klub.dk/index.html