da jeg er i gang med at renovere min famøse top fra en xu7d opdagede jeg at indsugnings manifolden gabte i bunden fordi gevinderne i topstykket var skruet over det er 8mm gevind de sidder med og jeg trylede dem op til 10mm gevind, men kom sgu til at bore den første op til 10mm hul også kunne jeg jo ikke dreje 10mm gevind i det hul så har tænkt min enden at lave den til 12 mm gevind eller få alu tikket hullet op og begunde på ny med at få 10mm gevind i det fejlende hul. men er det en dårlig ide at begynde at svejse i toppen. flækker den eller hvad kan der ske vil helst ikke bore op til 12mm gevind fordi vægen ind til vand og olie kanlaler begynder at blive kritisk tynde. håber at få svar hurtigt da jeg skal i gang med det i morgen tidelig
ps den køre med trykladning derfor vil jeg gerne have det tæt
bore i en tig alu svejsning kan man det eller er det for hår
Redaktør: Moderatorer
-
T16TØZEN
- Junior Medlem
- Indlæg: 96
- Tilmeldt: 18 dec 2004, 03:20
-
Morten VJ
- Mester Medlem
- Indlæg: 3805
- Tilmeldt: 13 dec 2003, 20:46
- Geografisk sted: nordsjælland
- Kontakt:
Du kan sagtens få det tig svejst, og bore et nyt hul i den riktige størrelse.
Uden problemer med holdbarhed, eller vanskeligheder med at bore/skære gevind.
MVH
Morten
Uden problemer med holdbarhed, eller vanskeligheder med at bore/skære gevind.
MVH
Morten
Gammel VOLVO med turbo Megasquirt and spark ekstra. flytter de små 2 ton bil rigtigt fornuftigt
Nu med Ny motor.
http://www.powerforum.dk/viewtopic.php?t=11806
http://www.volvo200klub.dk/index.html
Nu med Ny motor.
http://www.powerforum.dk/viewtopic.php?t=11806
http://www.volvo200klub.dk/index.html