Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 19 jul 2025, 09:25

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 104 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 11  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Mester Medlem

der er nogen ting som passer lidt dårligt sammen, bla. referat fra dasu møde og så tekst på plakat! MVH søren

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sweden
HenrikGM skrev:
klyfax skrev:
I følge den tråd her, lidt længere tilbage i tiden, står der at Cuppen er for dasu, men som ikke dasu medlem kan man godt køre, men ikke være med i cuppen, altså er der 2 timer ud af 6 hvor ikke medlemmer ik må køre...

Kan det dog være rigtigt?? Argumentet for at komme og betale 200kr for en, måske 2 eller 3 ture bliver da noget tyndt så....?

Sorry det var 2 timer ud af 8 timer... Baseret på hvad man kan læse på plakaten og i denne tråd... Der er 2 timer afsat til cuppen. Der formoder jeg at andre ik kan køre fordi det er stige systemet der køres efter her...

Magnusssen

"God made Heaven and Earth, and the rest was made in China."

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Horsens
Kunne det tænkes at løbet bliver afviklet helt normalt - for ALLE. Og efter løbet samler alle dasu-medlemmer deres point sammen til cuppen??? :roll:

Titel:
Moderator

morten jønsson skrev:
Kunne det tænkes at løbet bliver afviklet helt normalt - for ALLE. Og efter løbet samler alle dasu-medlemmer deres point sammen til cuppen??? :roll:

Ja, det kan sagtens tænkes, alt kan tænkes, men hvad så med pointsystemet? Kører de stiger hvor alle får point, men kun DASU medlemmernes er tællende?

Pointen er (som det snart er tradition, desværre) at regler er noget der henligger i en ubestemmelig tåge af forvirring.

Men der er alle muligheder for at præsentere reglerne og forklare dem. Måske det bliver gjort?

JEG tror det vil foregå på den måde at alle kører, men stigen kan kun køres af DASU medlemmer, og kun DASU medlemmer kan køre om titlerne/pokalerne, etc.
Hvis det er det der er resultatet vil jeg umiddelbart gætte på at græsrodsbevægelsen starter en indsamling til en pokal og en gedigen pengepræmie til de 3 hurtigste "Ikke-DASU" biler, da man næppe vil tolerere at blive kørt ud på et gevinst mæssigt sidespor. Ihvertfald at dømme efter den irritation DASU skaber ved dels at bede politiet holde særskilt øje med ikke-DASU godkendte arrangementer, og dels ved at udelukke hele græsrodsmiljøet fra at køre om præmierne. Men lad os nu se.

Det ville dog være dejligt med en information der ikke var modstridende, og iøvrigt færdiggjort. Måske den kommer, hvem ved. Der er mange der gerne vil VIDE istedet for at GÆTTE.

Not knowing is guessing.

Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!

Titel:
Mester Medlem

ang. 12. APRIL så er det meget simple regler!http://www.streetfire.dk/event/default.asp?mode=page&ID=63

Titel:
Senior Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: køge
den 12 april er aflyst hvad jeg kan læse mig frem til nu
så husk nu den 24 april

Titel:
Medlem

ladathomas skrev:
den 12 april er aflyst hvad jeg kan læse mig frem til nu
så husk nu den 24 april

hvor har du læst det???

Titel:
Mester Medlem

http://www.streetfire.dk/event/default.asp

Titel:
Medlem

lqs skrev:
http://www.streetfire.dk/event/default.asp

Jeg kan ikke åbne linket.
Men har spurgt Holger fra Streetfire, og der kommer nyt i morgen...
mvh
Morten

Titel:
Mester Medlem

de skriver der kommer nyt FREDAG.... de skriver ikke noget om hvilken fredag! sandheden er nok noget i retning af, at det der stod på deres side, om at der var styr på alt.... MÅSKE ikke helt dækkede alt. kan se der er race på MOSTEN DRAGWAY samme dag som det planlagte gadeløb skulle have været. MVH søren

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 104 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 11  Næste

Alle tider er UTC + 1 time