Uno Turbo - Kølerslange udgået hos Fiat?

Generel teknik

Redaktør: Moderatorer

besked
Forfatter
T16TØZEN
Junior Medlem

#11 Indlæg af T16TØZEN »

tag universal slangen far biltema den er spiralformet i stålet så du kan bøje den ubegrænset. den fra thansen skal du holde dig langt væk fra den kolapser inden du har bøjet slangen 45 grader.
alias. DOC405,s kone
Brugeravatar
John Sahl
Admin
Admin
Geografisk sted: Borup
Kontakt:

#12 Indlæg af John Sahl »

T16TØZEN skrev:tag universal slangen far biltema den er spiralformet i stålet så du kan bøje den ubegrænset. den fra thansen skal du holde dig langt væk fra den kolapser inden du har bøjet slangen 45 grader.

Den fra Biltema er lige 100 kroner billigere end den jeg lige har købt hos FTZ, selv med min rabat..

.
Billede
John Sahl Hjælp til import = http://www.autohenter.dk
Billede Billede Billede Billede
Brugeravatar
grydesvamp
Mester Medlem
Geografisk sted: Tylstrup Nordjyland

#13 Indlæg af grydesvamp »

John Sahl skrev:
T16TØZEN skrev:tag universal slangen far biltema den er spiralformet i stålet så du kan bøje den ubegrænset. den fra thansen skal du holde dig langt væk fra den kolapser inden du har bøjet slangen 45 grader.

Den fra Biltema er lige 100 kroner billigere end den jeg lige har købt hos FTZ, selv med min rabat..

.

men den holder så temmelig sikkert 10X så lang tid ! gummidele fra biltema er no go.. det holder bare ikke i længden..
Fri bane fuld hane! :-)
T16TØZEN
Junior Medlem

#14 Indlæg af T16TØZEN »

syntes nu nu dem fra biltema er udemærket. det er jo ikke altid tingene er super bedre bare fordi det er fra merkonomen. og jeg siger ikke thansen kan ligeså for der kommer man sgu galt af sted
alias. DOC405,s kone
Besvar