flydende pakning tørretid - bundkar

Her snakkes om alt

Redaktør: Moderatorer

Besvar
besked
Forfatter
Brugeravatar
tonnilerche
Senior Medlem

flydende pakning tørretid - bundkar

#1 Indlæg af tonnilerche »

Nu skal jeg lege med noget jeg ik har leget med før :D

http://www.thansen.dk/product.asp?c=179 ... 2027215802

De skriver "vulkaniseringstid et døgn".. Betyder det at jeg skal vente i 24 timer inden jeg fyrer olie i dytten igen?

Personlige erfaringer ønskes her :D for ellers skal jeg have madras og madpakke med i weekenden :P

Hilsen Tonni :up:
Nu med Almera GTI | SR20DE | Hvordan er det liii man roder i sådan en? - alt er jo el-styret :S
tyson2
Senior Medlem
Geografisk sted: 4600 Barbados

#2 Indlæg af tyson2 »

Det skal bare smøres på og spændes sammen. Så er den klar til action.
Brugeravatar
luske
Mester Medlem

Re: flydende pakning tørretid - bundkar

#3 Indlæg af luske »

tonnilerche skrev:Nu skal jeg lege med noget jeg ik har leget med før :D

De skriver "vulkaniseringstid et døgn".. Betyder det at jeg skal vente i 24 timer inden jeg fyrer olie i dytten igen?

Personlige erfaringer ønskes her :D for ellers skal jeg have madras og madpakke med i weekenden :P

vulkaniseringstid et døgn ------> ved et lag på 1,5mm tykkelse <---- så vent en halv times tid med at fylde olie på fra du er færdig med at spænde bundkarret

MVH Luske
Brugeravatar
klyfax
Mester Medlem
Geografisk sted: Sweden

Re: flydende pakning tørretid - bundkar

#4 Indlæg af klyfax »

luske skrev:
tonnilerche skrev:Nu skal jeg lege med noget jeg ik har leget med før :D

vulkaniseringstid et døgn ------> ved et lag på 1,5mm tykkelse <---- så vent en halv times tid med at fylde olie på fra du er færdig med at spænde bundkarret

MVH Luske

Altså 2 håndbajers tid... :-) Tror sku altid jeg har brugt en halv til en hel time på at lave noget andet på motoren, inden påfyldning og opstart. Der har sku aldrig været en utæthed.
MVH

Magnusssen

"God made Heaven and Earth, and the rest was made in China."
Brugeravatar
tonnilerche
Senior Medlem

a

#5 Indlæg af tonnilerche »

ja..

de skrev på pakken at tørretid var 1-2 timer.. tror den fik halvanden, imens jeg kæmpede med forrøret og plastic-skærmene.. og det virker sgu fint.

tror det der stads er noget af det "bedre".. det bedste plejer som regel altid at stinke dårligst :D og det gjorde det her satme :P
Nu med Almera GTI | SR20DE | Hvordan er det liii man roder i sådan en? - alt er jo el-styret :S
Besvar