Ravnen skrev:
lqs skrev:
prøv at læs de svenske EDPS regler. de er bestemt ikke fejlfri. eller dvs de bliver bestemt ikke håndhævet! men fede race er det stadig.
MVH søren
Søren, jeg har aldrig sagt at de er fejlfri men at de er et skridt på vejen i den rigtige retning, det nytter ikke bare at skyde alle forslag ned, jeg så hellere at du kom med noget konstruktiv kritik, f.eks hvad er det der ikke er som det skal være og hvad kunne vi evt. gøre for at forbedre EDPS's regler og rette dem ind til danske forhold, personligt syntes jeg godt om ideen med at der er en klasse til rørramme biler, prik systemet syntes jeg også er en god ide m.f..
Det vi burde finde ud af, er om folk (arrangører) kunne blive enige om definationen på de 3 klasser og vi vil være kommet et langt skridt videre, fortæl mig hvem der kan miste noget på det?
vi starter lige med hvem der har noget at miste? det må bla. være dem, der bruger fraser som vi gør opmærksom på, at der ingen hastigheds eller tids regler vil være. altså i deres reklamer.
EDPS reglerne, altså selve reglerne....er egentlig bedre end nogensinde. men de bliver ikke håndhævet. så derfor er de, efter min mening ikke noget at falde på halen over.
MVH søren
ps. er spændt på om reglerne til KOE skal overholdes? eller om det også blot er øh ???