Blob skrev:Hvilket fabrik skal man vælge i AN fittings og slanger?
Aeroquip Hose Earl's Performance Auto-Flex Hose Earl's Performance Perform-O-Flex Hose Summit Hose Russell ProFlex Hose Mr. Gasket Hose
Hvad er bedst? Nogle man skal gå langt uden om?
Kan man bruge eks. summit fittings til aeroquip slange?
Mvh Jakob
AN er en norm så du kan blande dem alle, der er ikke den store forskel på kvaliteten så køb dem med det navn der klinger bedst i dine ører...
corvus terrae terror...
Henrik http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
For lige at hive tråden op igen.. Er der så nogen der ved hvor der kan fåes nogen fittings fra AN til 22x1,5mm (oliekøler på bmw) har kigget alle de steder jeg lige har kunnet finde link til her på siden, men har endnu ikke haft heldet med mig.
JDJ skrev:For lige at hive tråden op igen.. Er der så nogen der ved hvor der kan fåes nogen fittings fra AN til 22x1,5mm (oliekøler på bmw) har kigget alle de steder jeg lige har kunnet finde link til her på siden, men har endnu ikke haft heldet med mig.