tonnilerche skrev:termostat ville i hvertfald være optimalt til mig, da jeg bruger bilen året rundt, så olien vil per automatik ikke være så varm om vinteren.
Et lille sidespørgsmål til en alm reperation: Kan et spændebånd om en benzinslange holde benzintilførslen tæt? Står og skal skifte benzin-filter, og gevindet på slangen og filteret er mørnet, så tænkte på at skære den gamle slange over, stoppe en nippel ned ( en med modhager ), et spændebånd om, og så derudaf.
ja virker fint. bare sørg for at slangen har godt fat om det den skal spændes på.
kan ikek se noget problem i det. bare ikke bruge deres benzinslange. de revner. jeg har et sæt på til min actuator på bilen (aldrig været i kontakt med benz) og de revner sq også.. endda den rulle med de sidste meter i posen er begyndt at revne. det kan da være jeg skal begynde at gå udenfor værkstedet når tarmen skal tømmes for overskyende gazzer.
THE FUTURE OF MOTORSPOTRS IS NO LONGER MOVING FORWARDS IT`S GOING...SIDEWAYS
møffe skrev:kan ikek se noget problem i det. bare ikke bruge deres benzinslange. de revner. jeg har et sæt på til min actuator på bilen (aldrig været i kontakt med benz) og de revner sq også.. endda den rulle med de sidste meter i posen er begyndt at revne. det kan da være jeg skal begynde at gå udenfor værkstedet når tarmen skal tømmes for overskyende gazzer.
okay - har du et forslag til hvor jeg finder noget god slange så? kan ikke rigtig finde noget andet der er beregnet til tryk og til benzin.
jeg tænkte på helt almindelig armeret pvc-slange fra bauhaus fx? til havebrug og sådan??
Nu med Almera GTI | SR20DE | Hvordan er det liii man roder i sådan en? - alt er jo el-styret :S
møffe skrev:kan ikek se noget problem i det. bare ikke bruge deres benzinslange. de revner. jeg har et sæt på til min actuator på bilen (aldrig været i kontakt med benz) og de revner sq også.. endda den rulle med de sidste meter i posen er begyndt at revne. det kan da være jeg skal begynde at gå udenfor værkstedet når tarmen skal tømmes for overskyende gazzer.
okay - har du et forslag til hvor jeg finder noget god slange så? kan ikke rigtig finde noget andet der er beregnet til tryk og til benzin.
jeg tænkte på helt almindelig armeret pvc-slange fra bauhaus fx? til havebrug og sådan??
ta en snak med jesper der har www.slangespiciallisten.dk han kan med sikkerhed rådføre dig og sælge dig hvad du har brug for til en okay pris. ellers så skal du til din lokale mekaniker og købe noget der.
THE FUTURE OF MOTORSPOTRS IS NO LONGER MOVING FORWARDS IT`S GOING...SIDEWAYS