2 og 3 afd af Mekonomen cuppen

Her snakkes om alt

Redaktør: Moderatorer

Besvar
besked
Forfatter
pst 57

2 og 3 afd af Mekonomen cuppen

#1 Indlæg af pst 57 »

Tilmelding åben på www.ndcd.dk
lqs
Mester Medlem

#2 Indlæg af lqs »

det er da meget mærkeligt, at der idag køres på en af de fedeste steder, med under 20 tilmeldte! hvordan kan det mon være at der er så mange der taler om at køre lovligt på bane. men ikke melder sig til...? prøv at skriv hvorfor du ikke meldte dig til! MVH søren
Brugeravatar
Ravnen
Mester Medlem
Geografisk sted: Fysisk: Ølstykke /Mentalt: langt væk
Kontakt:

#3 Indlæg af Ravnen »

Fordi Darth biler ikke kan godkendes til at køre sammen med de meget mere sikre (Billede) - og "godkendte" Amerikanerbiler Billede

http://www.youtube.com/watch?v=V2tk8X8tZok
corvus terrae terror...

Billede

#4 Indlæg af lqs »

der er INTET galt for at din bil, ikke skulle kunne have kørt!
Westmus
Mester Medlem
Geografisk sted: Holstebro

#5 Indlæg af Westmus »

lqs skrev: med under 20 tilmeldte!

Tja de er ihvertfald røget i, at det her blev afholdt samtidigt: www.streetfinals.se
Nogle af dem der var på banen til første afdeling, ved jeg har været i Malmø. Det er iøvrigt vist desværre senere nødvendige dato ændinger der gjorde det endte med at ligge samme weekend.

Apropos det med af for lov til at køre. Jeg overværede lidt af den tekniske kontrol til det første løb og den var i hvertfald så langt nede på jorden man kan komme, når vi snakke "gadebilerne". Ja og de kikkede, for der kom også et par fornuftige bemærkninger til ting der måske nok kunne gøres lidt bedre. :)
lqs
Mester Medlem

#6 Indlæg af lqs »

streetfinals tror jeg intet har at sige for brugerne på denne side. altså det var ikke derfor de ikke var i THISTED lørdag. MVH søren
morten jønsson
Medlem
Geografisk sted: Horsens
Kontakt:

#7 Indlæg af morten jønsson »

Ravnen skrev:Fordi Darth biler ikke kan godkendes til at køre sammen med de meget mere sikre (Billede) - og "godkendte" Amerikanerbiler Billede

hvorfor kan de ikke godkendes?
when the light goes green - the bullshit stops..
Brugeravatar
Ravnen
Mester Medlem
Geografisk sted: Fysisk: Ølstykke /Mentalt: langt væk
Kontakt:

#8 Indlæg af Ravnen »

morten jønsson skrev:
Ravnen skrev:Fordi Darth biler ikke kan godkendes til at køre sammen med de meget mere sikre (Billede) - og "godkendte" Amerikanerbiler Billede

Jeg har gjort den "helligbrøde" at lave et FIA bur og ikke et SFI bur, da jeg mente at et bur til en rallybil/banebil (noget med alle'er med 400 år's egetræer, kampesten i grusgrave, og skibscontainere i industriområder, klippeskrænter, køer, flyvehop, konkurenter i close contact, autoværn, hullede landeveje med grøfter og hushjørner, traktorer på afveje m.fl.) burde være op til opgaven.

Og så er der lige noget med punkt 80.505, SFI 29.1 og 89.02.11.

Hvilken klasse skulle man køre i - HVIS det skulle gå rigtigt til? (jeg ved godt at der bliver kørt med lignende biler til disse arragenmenter...)

OG hvordan skal man løse et firkantet SFI problem når der ikke er en firkantet løsning?
corvus terrae terror...

Billede

Geografisk sted: Horsens
Kontakt:

#9 Indlæg af morten jønsson »

Ravnen skrev:
morten jønsson skrev:

Jeg har gjort den "helligbrøde" at lave et FIA bur og ikke et SFI bur, da jeg mente at et bur til en rallybil/banebil (noget med alle'er med 400 år's egetræer, kampesten i grusgrave, og skibscontainere i industriområder, klippeskrænter, køer, flyvehop, konkurenter i close contact, autoværn, hullede landeveje med grøfter og hushjørner, traktorer på afveje m.fl.) burde være op til opgaven.

Og så er der lige noget med punkt 80.505, SFI 29.1 og 89.02.11.

Hvilken klasse skulle man køre i - HVIS det skulle gå rigtigt til? (jeg ved godt at der bliver kørt med lignende biler til disse arragenmenter...)

OG hvordan skal man løse et firkantet SFI problem når der ikke er en firkantet løsning?

hvor stærkt kører du på ulimet bane?
when the light goes green - the bullshit stops..
lqs
Mester Medlem

#10 Indlæg af lqs »

HVIS... det skal gå rigtigt, til skal man nok slet ikke køre på en alm flyveplads uden lim, med sådan en bil! men der vil altid være en klasse for alle. breakout er blot forskellig efter hvad klasse det så bliver.
95% af de biler der kørte DRAGRACE i THISTED kunne vel egentlig lige så godt køre STREETRACE.... MVH søren
Besvar