Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 18 jul 2025, 07:33

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 200 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 20  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordjylland
Kære Ravn,

For nu at bruge dit eget argument næsten ordret - når ikke man evner at svare pænt og ordentligt på nogle seriøse spørgsmål om motiver og hensigter - så kan man bare aflevere en sviner og tage benene på nakken og fralægge sig ethvert ansvar for sine postulater. Håber du genkender pointen og måske lige vil tage et spejl op foran hovedet og se om du nu genkender hr. Ravn og ikke hr. Hartvig :lee:

Citat:
Du siger at du ikke vil lave ræs for Dragracere - så når disse møder op til dine arrangementer så døber du dem til at være Streetracere…

Og hvad er der så galt i at kalde deltagere som møder op til et streetrace arrangement for STREETRACERE ?

Hvis ikke vi vurderer at de kan deltage forsvarligt som streetracere indenfor vores og godkendelsens rammer kan vi jo bare vælge at afvise dem. Det vil være gældende for en lege gokart med en V8 motor såvel som for en Top Fuel dragster af den simple grund at ingen af dem med bare et gran af sandsynlighed kan overbevise os om at der er en registreringsattests og et sæt nummerplader.

Citat:
Når folk ikke vil bruge hjelm, så er det deres eget valg - ikke fordi det var nemmere for dig at få kunder i butikken på den måde…

Da vi/jeg blev gjort opmærksom på problemstillingen omkring manglende krav om hjelm - gjorde vi det til et krav - det kaldes lydhørhed og snusfornuft - og det må jeg vel forhåbentlig fortsat gerne have ?

Men du vil måske påstå at det manglende hjelmkrav var grunden til at deltagerne mødte op ?

Citat:
Når du ikke var ude og tage tid til et arrangement så er det ikke fordi at arrangøren ikke ønskede din tilstedeværelse - men fordi du ikke havde ”plads i din kalender” …

Jeg kan sgu da ikke gøres ansvarlig for hvem der vælger Racetiming.dk og hvem der ikke gør - what the fuck er din pointe ?

Hvad I alverden er det for arrangementer du taler om - vi laver de jobs som det passer MIG - og det er vel meget at kræve at jeg med telepatiske evner skal kunne se hvem der fravælger os ? og hvad i alverden har det egentlig af betydning for dig ?

Citat:
Når du prøver at lave en union uden om DASU og det falder til jorden, så er det de andre arrangører der smøler - ikke dig der vil udnytte situationen til egen fordel for at få monopol på al tidtagning i Streetrace…

Igen aner du ikke en snus om hvad du snakker om - men du bliver meget klogere - og hvor er det lige at jeg langer ud efter de andre arrangører i den sammenhæng - igen bullshit uden nogen form for substans og konkret viden.

Citat:
Når der går ild i en bil til dit arrangement, så er det dine dygtige officials der får slukket ilden og får situationen under kontrol – ikke de andre kørere der måtte agere brandmænd...

Vores officials gjorde en super indsats og det har vi jo for længe siden fået bekræftet af bilens ejer - hvis nogle af deltagerne springer til og giver en hjælpende hånd - så er det sgu da bare helt okay - ville du foretrække at de stod og så passivt til ?

Og fat nu for dælen at der uheld alle steder - selv på Jyllands Ringen med en top prepareret Porsche - uheld som ingen på denne jord kan forudsige.

Citat:
Når der er nogle der finder dine handlinger og meldinger kritisable - så er det dem der er noget galt med…

Ja - i nogle tilfælde og nej i nogle andre - det er den lille detalje der hedder livets vilkår som både du og jeg er underlagt.

Citat:
Og når myndighederne til sidst lukker din lille butik, så er det kørerne med deres velcro nummerplader, der har skylden - ikke dig, der vendte det blinde øje til for pengenes og reklameværdiens skyld…

Hvad ved du om hvorvidt min butik er stor eller lille - og hvad kommer det iøvrigt sagen ved - fornemmer jeg efterhånden en snigende missundelse og brødnid ? (nå nej - du nægter jo at svare på hvad dine motiver og hensigter i virkeligheden er). Har jeg nogensinde bebrejdet en deltager noget som helst ? igen et af dine selvfabrikerede hjernespind uden nogen form for dokumentation eller reelt indhold - tror vi kalder det "ondt i røven" heroppe i det Nordjyske.

Citat:
Hartvig hvornår vågner du op? du er gennemskuet for lang tid siden…

Helt enig - gennemskuet af 100 - 150 deltagende biler som roser de arrangementer som Racetiming.dk og Streetracing.dk vælger at være en del af... gennemskuet af de 1.500 - 2.000 betalende tilskuere som møder op til de arrangementer som Racetiming.dk og Streetracing.dk vælger at være en del af......

Gennemskuet af de arrangører som vælger Racetiming.dk og Streetracing til tidtagning og løbsafvikling år efter år....

Så ja - det er fedt at være gennemskuet og når jeg en gang ikke gider længere - kan jeg finde på at fortsætte alene for at drille folk som dig og det du står for :tooth:

Citat:
Og hvis du skal kommentere på dette så gør det for din egen skyld, for nu vil jeg indtil videre bruge min tid på noget andet og mere givtigt end at gøde jorden for din elastiktunge…

Er der ikke et ikon for en kujon eller i det mindste en kylling ?

/Hartvig :gnaek: :gnaek: :gnaek:

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Senior Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland (Fiskebyen)
Hartvig skrev:

Arrangementet blev afviklet i henhold til en lovgivning, som ikke fastsætter nogen som helst begrænsninger for den kørt tid eller tophastighed - og hele arrangementet var som sædvanligt godkendt og forsikret - ligesom Politiet besigtigede banen og godkendte afviklingen lørdag før vi begyndte.

/Hartvig

Hartvig hvad står der i lovgivning om registreringsattests og et sæt nummerplader? Skal de være lovlig eller skal de bare være der .....

Titel:
Mester Medlem

kolermanden skrev:
Hartvig skrev:

Arrangementet blev afviklet i henhold til en lovgivning, som ikke fastsætter nogen som helst begrænsninger for den kørt tid eller tophastighed - og hele arrangementet var som sædvanligt godkendt og forsikret - ligesom Politiet besigtigede banen og godkendte afviklingen lørdag før vi begyndte.

/Hartvig

Hartvig hvad står der i lovgivning om registreringsattests og et sæt nummerplader? Skal de være lovlig eller skal de bare være der .....

Dvs. du mener der skal oprettes en mobil synshal, og den så skal rundt til alle de løb der afholdes..

Titel:
Senior Medlem
Brugeravatar

Supra MK4 skrev:
kolermanden skrev:
Hartvig skrev:

/Hartvig

Dvs. du mener der skal oprettes en mobil synshal, og den så skal rundt til alle de løb der afholdes..

nej slet ikke . men jeg synes bare der må være en grænse for hvad vi kan lovlig , sådan en som min bmw vil jeg ikke kalde lovlig

Titel:
Mester Medlem

Og hvem mener du der skal vudere, hvad der er lovlig.

Titel:
Senior Medlem
Brugeravatar

Supra MK4 skrev:

ja det er en svær en ...

Jeg vil bare være kede af skuller køre som lovlig med bmw . da jeg godt ved den ikke holder i retten , og jeg tænker bare på hvad der sker hvis nu man kørte galt og tog en eller to folke med :(

hvad tro du forsikring siger så??

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Fysisk: Ølstykke /Mentalt: langt væk
Supra MK4 skrev:

Der er ikke noget at vurdere, det står alt sammen i: Detailforskrifter for Køretøjer.

Du ved... LOVLIGT SYNET!

http://www.fstyr.dk/graphics/Synkron-Li ... FK2007.pdf

Billede

Titel:
Mester Medlem

kolermanden skrev:
Supra MK4 skrev:

ja det er en svær en ...

Jeg vil bare være kede af skuller køre som lovlig med bmw . da jeg godt ved den ikke holder i retten , og jeg tænker bare på hvad der sker hvis nu man kørte galt og tog en eller to folke med :(

hvad tro du forsikring siger så??

Jamen 99% af alle bilerne er jo ikke lovlig der kører..
Så der sker vel ikke mere, end hvis brian med tunet kadett kørte galt..
Dem der arrangere løb, har jo forsikring ?

Titel:
Mester Medlem

Ravnen skrev:
Supra MK4 skrev:

Der er ikke noget at vurdere, det står alt sammen i: Detailforskrifter for Køretøjer.

Du ved... LOVLIGT SYNET!

Ok du mener så at ALT streetrace i dk, kun skal være for standard biler ?

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Fysisk: Ølstykke /Mentalt: langt væk
Supra MK4 skrev:
Ravnen skrev:
Supra MK4 skrev:

Du ved... LOVLIGT SYNET!

Ok du mener så at ALT streetrace i dk, kun skal være for standard biler ?

Er det ikke det LOVLIGT SYNET betyder?

Billede

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 200 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 20  Næste

Alle tider er UTC + 1 time