Kære Ravn,
Din uvidenhed må efterhånden slå alle kendte rekorder - eller alternativt opfører du dig stik imod bedre vidende - men det bliver vi jo så aldrig kloge på herinde da du jo nægter pure at afsløre dine hensigter og motiver.
Streetrace som streetracing.dk deltager i afholdes sgu da ikke i henhold til detailforskriften for køretøjer - jeg må tage mig til hovedet når du pludselig fremturer med denne fuldkommen misforståelse
Streetrace som Streetracing.dk og Racetiming.dk deltager i afvikles i henhold til gældende bekendtgørelse om afvikling af motorløb uden for vej fuldkommen som alle andre motorsports baneløb i dette land
Jeg er simpelthen nødt til at spørge - spiller du bevist dum eller er du ved at opfinde en undskyldning for alle dine sammenlagte tåbeligheder til dato herinde vedrørende streetrace
Og det bringer os tilbage til spørgsmålet om nummerplader eller ej og dermed "kolormandens" BMW.
Kravet om nummerplader og en tilhørende registreringsattest, er det helt op til arrangørerne at bestemme og det berøres ikke i nogen af den lovgivning som omfatter afviklingen af streetrace i den form som Streetracing.dk deltager i.
Så hvis du kan stille med en bil hvor der er overensstemmelse mellem registreringsattesten, nummerpladerne og stelnummer så kan du deltage i vores arrangementer ....
HVIS
Din bil ellers kan gå igennem vores tekniske kontrol
MEN
Det du er selv ansvarlig for lovligheden af dit køretøj hvis du bevæger dig uden for hegnet - eller hvis Politiet (med en kendelse i hånden) ønsker at kontrollerer bilerne mens de er på privat afspærret grund
OG
Ja - der er udover den lovpligtige tilskuer og tingskade forsikring på min. 13 millioner kroner, tegnet en supplerende medarbejderansvarsforsikring som dækker de af os "ansatte" hjælpere og officials (og det tror jeg faktisk vi er de eneste der har styr på).
/Hartvig - som simpelthen ikke fatter hvad hr. Ravn's virkelige motiver og hensigter er