Generel teknik
Redaktør: Moderatorer
ae86
Mester Medlem
Indlæg: 1316 Tilmeldt: 12 jan 2007, 00:08
#11
Indlæg
af ae86 » 11 dec 2008, 23:03
Ok det vidste jeg ikke..
Yugo Turbo
Mester Medlem
Indlæg: 2515 Tilmeldt: 18 aug 2003, 09:05
Geografisk sted: Veksø Sjælland
#12
Indlæg
af Yugo Turbo » 11 dec 2008, 23:11
jeg er medlem af den klub og det er der ingen regl for... men det er ikke nær så udbredt at gøre ALT selv og have den tekniske indsigt på fiatklubben som det er her...
og da det ikke er altid de der lige ved en del er på, eller gider svare, så er det lige som her på siden ikke altid at man får svar...
Brap brap brap...
michael f
Medlem
Indlæg: 240 Tilmeldt: 26 jul 2005, 03:55
Geografisk sted: kalundborg
#13
Indlæg
af michael f » 11 dec 2008, 23:50
har du haft en tester på den og udlæst fejllageret?
Andy
Senior Medlem
Indlæg: 315 Tilmeldt: 12 jul 2006, 16:58
#14
Indlæg
af Andy » 12 dec 2008, 07:51
Jep der er ingen fejl??
michael f
Medlem
Indlæg: 240 Tilmeldt: 26 jul 2005, 03:55
Geografisk sted: kalundborg
#15
Indlæg
af michael f » 12 dec 2008, 16:05
er den kontroleret mekanisk igennem, dvs for korrekt timing af knast, falsk luft mv?
Andy
Senior Medlem
Indlæg: 315 Tilmeldt: 12 jul 2006, 16:58
#16
Indlæg
af Andy » 12 dec 2008, 18:30
Toppen er renoveret med nye ventiler, tandrem er taktet med fiat værktøj, nye pakninger ved manifold, ingen falsk luft...