Morten VJ skrev:
Men spørgsmålet er om det er besværet værd.
Da jeg har set tal der siger ca. 7 ekstra hk på en motor der yder 200 hk,
på en suge motor.
Hold da fast mand, med det tal i baghovedet vil jeg overhovedet ikke mene det er besværet værd.
Desuden tror jeg du stort set kan placere dem hvor du vil i hver runner, bare ikke det bliver så højt oppe at noget af benzinen kan vandre fra en cylinder til en anden før det bliver suget ind.
Tænk fx på en bil med monopoint eller karburator, der sidder det langt væk også, men bilen kan sagtens både køre og yde fint.
Gør det som du finder nemmest vil mit råd være.
En video, M3 med staged stand off injectors og spjældhuse. De starter først når der er kommet lidt belastning på
http://www.youtube.com/watch?v=GeC9gnuQ-dY
Endnu end video, Renault F1 med stand off injectors.
http://www.youtube.com/watch?v=y2iBbwoc ... re=related
GAD vidst hvor store de dyser er
