Tak for svarene folkens.
Jamen det et temmelig meget "low budget". Så har under alle omstændigheder tænkt mig at smide turbo på denne sugediesel. Ikke mindst for fornøjelsens skyld. Så har ikke tænkt mig at investere i en 1.6TD motor. Så går alt det sjove ligesom lidt af det.
Til nsi-dk :
Tak for de gode info. Ja det afhænger jo helt af hvor meget man vil svine miljøet til så... Men miljø og lowbudget tuning er ikke nemt at få til at gå hånd i hånd (specielt ikke på en gammel dieselhakker), så med mindre jeg falder over en billig pumpe, ja så bliver
den gamle sgu siddende ind til videre. (HØRT Uno!

)
Ellers tak for tilbuddet om bundkar + returslange. Har før med succes selv flikket noget sammen der virkede. Kan nemt selv svejse en studs i bundkarret og finde noget returrør der kan bruges, da jeg har en masse gammelt skrammel liggende oppe på loftet
Oliekølingen bliver klaret med en stor luftkølet oliekøler fra en MC
Intercooleren er fra en Passat 1,9 TD fra 91. Så det er der styr på
Der kommer også ladetryks, olietemp og olietryks manometer i kabinen
Og Fandt lige sådan en genial adaptor på Biltema.dk til at montere mellem
oliefilter og blok til 179 kr.
